Autor: / 24 mar 2015 / 15 Comments / , , , , , ,

Poppy

Pamiętacie jeszcze jak pisałam o moich nowych pędzlach? Do tego stopnia spodobało mi się malowanie nimi, że regularnie wyjmuję farbki akrylowe i działam. Dalej w klimacie kwiatowym siedzę, bo tu nawet jak coś nie wyjdzie to tak naprawdę wyszło i nikt nie powie, że to nie kwiatek :) Głównym kolorem w dzisiejszym mani jest czerwony Poppy od Barrego z serii Satin. Schną do matu ale prawdziwe piękno wychodzi po nałożeniu topu. Świetnie się mienią, więc cieszę się że kupując je dla Diunay złapałam też 3 dla siebie. O ile te jasne kolory mnie zupełnie nie brały, o tyle tu jest łał!

Kwiatki malowałam tylko na kciukach i serdecznych, na których wcześniej wylądowały 3 warstwy nudnego Marca. Kwiatki wymalowałam białą farbką akrylową, listki i kropki czerwonym i zielonym satynowym Barrym. Nie pamiętam czym zrobiłam ciemne kropki w kwiatkach, ale jestem prawie pewna że satynowym BMem o nazwie Orchid.

 Wykorzystane lakiery:
Barry M Silk Poppy
Marc Jacobs Louise
Farbka akrylowa Oumaxi
Barry M Silk Forest
Bell Bio 3w1

Follow on Bloglovin
Share This Post :
Tags : , , , , , ,

15 komentarzy :

  1. lubię lakiery z Barry M.
    śliczne pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyszło
    ._____________
    Pozdrawiam
    MARCELKA FASHION and LIFESTYLE BLOG
    ♡♥♡♥

    OdpowiedzUsuń
  3. jakoś... nie przepadam za tak bardzo wzorzastymi paznokciami, ale podziwiam umiejetnosci! ja niestety mam dwie lewe ręce.:(

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten czerwony kolor jest swietny!
    Niestety nudziak mi nie podszedl.

    OdpowiedzUsuń
  5. Całość ślicznie wygląda :) Jeżeli mogę dać małą radę - spróbuj robić zdjęcia z nieco innej perspektywy. Masz piękne paznokcie, a na niektórych fotkach wyglądają jak zniekształcone.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Co do rady - bardzo dziękuję. Niestety próby szukania idealnej perspektywy kończą się szybko bo łapy mi się trzęsą i zdjęcia nieostre wychodzą :D

      Usuń
  6. Spojrzałam na tytuł i zaczęłam doszukiwać się maku na pazurkach :PP A tu psikus, bo to odniesienie do nazwy lakieru :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Kwiatki są bardzo wdzięcznym tematem, zgadzam się ;) Twoje zdecydowanie na kwiatki wyglądają, z resztą bardzo ładne kwiatki :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum