Autor: / 11 mar 2015 / 24 Comments / , , , , , , ,

Prima Ballerina

Niewiele z Was wie, że za dzieciaka chodziłam do szkoły baletowej. Tylko kilka lat, potem miałam poważny wypadek i musiałam odpuścić. Miłość do pointów (to te buty!) została mi do dziś, fotografie oglądam zawsze bardzo dokładnie. Jak zobaczyłam płytkę MoYou z serii Princess to wiedziałam, że w końcu ją kupię. Jak już kupiłam to nie bardzo miałam pomysł, ale na szczęście i to się znalazło. Dalej męczę gradienty, staram się też używać starszych ozdób do paznokci. Tak powstało to zdobienie, z którego mówiąc nieskromnie byłam cholernie dumna :)

Gradient wykonałam lakierem dobrze kryjącym i typowym topem do frencha, przez co ładnie się kolory wymieszały i stworzyły bardzo ciekawy efekt. Po odczekaniu aż wyschną dodałam cyrkonie, a na dwa paznokcie stemple. Oba wzory pochodzą z tej samej płytki, i o ile tekst mnie nie zaskoczył, to już pointy tak. Nie sądziłam, że kropeczki wokół nich tak ładnie się odbiją! :)

Gdybyście chciały złożyć zamówienie w BPS to przypominam o możliwości skorzystania z 10% rabatu :) wystarczy użyć kodu PDG10

  Wykorzystane lakiery:
 Golden Rose Rich Colors 64
Flormar M115
Essence Stamp me white
 Cyrkonie BPS
 MoYou London Princess 08
 Bell Bio 3w1

Follow on Bloglovin
Share This Post :
Tags : , , , , , , ,

24 komentarze :

  1. Fajne, takie delikatne! Idealnie pasuje ten gradient jako baza ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wzorek z kropeczkami odbiłaś rewelacyjnie! Bardzo ładne, delikatne paznokcie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne mani :) Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. faktycznie świetnie się te kropeczki odbiły! Ja też jak byłam mała chodziłam na balet :) nawet występowałam w operetce!

    OdpowiedzUsuń
  5. Balet sam w sobie zawsze mi sie podobal, ale nigdzie w okolicy nie bylo takiej szkoly, a do tego nigdy nie nalezalam do filigranowych osob, wiec ;) nie mniej baletki zawsze chcialam miec i nawet bez nich staralam sie chodzic na czubkach palcy. Niestety po dzis dzien marze o baletkach...

    Ale wracajac do tematu. Swietne zdobienie. Niemozliwe jak sie pieknie odbilo!

    Donia, dzieki Twoim postom o paypal w koncu czekam na swoje pierwsze zamowiemie chyba z chin, zaplacone przez paypal ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja do dziś staję na palcach z przyzwyczajenia czasami :P Najgorsze, że nie jestem już tak rozciągnięta, więc często łapią mnie od tego skurcze :D

      Dziękuję :)

      Aaa, dawno nikt mnie tak nie nazywał :D Bardzo się cieszę, że mogłam pomóc :)

      Usuń
  6. Bardzo dziewczęce i delikatne zdobienie, podoba mi się!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie Ci wyszedł ten manicure :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum