Autor: / 13 mar 2015 / 8 Comments / , , , , , , , , ,

Różane naklejki

Pozazdrościłam talentu stemplomaniaczkom i zrobiłam kolejne podejście do naklejek. Oczywiście byłoby zbyt pięknie, gdyby w 100% wyszło, więc znowu masa niedociągnięć. Naklejki robiłam na koszulce na dokumenty, nie mam cierpliwości do malowaniu wzorów od razu na stemplu. Zrobiłam 12, ale po nałożeniu ich na 2 paznokcie doszłam do wniosku, że będzie ich po prostu za dużo i zostałam przy trzech na każdej dłoni. Do tego trochę topu z brokatem, bo się ładnie błyszczał :)

Tym razem postawiłam na róże, które ostatnio znowu przewijają się na blogu co kilka postów. Wypełniłam je trzema kolorami:czerwonym, fioletowym i różowym. Każdy w dwóch odcieniach, żeby nie było płasko. Listki to chromowa Modelka, bo była pod ręką akurat. Gotowe naklejki po godzinie przeniosłam na lekko wilgotny (ale nie mokry!) lakier, dopasowałam i pokryłam topem. Na koniec wyczyściłam skórki z nadmiaru lakieru i resztek naklejek :)

Wykorzystane lakiery:
 
Essie We can do it pink!
Essence Stamp me black
Farbki akrylowe Oumaxi
Płytka JQ 24
Nails Inc Chelsea Embankment Gardens
Models Own Chrome Green
Sally Hansen Insta Dri

Follow on Bloglovin
Share This Post :
Tags : , , , , , , , , ,

8 komentarzy :

  1. Śliczne te Twoje kwiatki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładnie Ci wyszły te różyczki! Ale w sumie chyba najbardziej przyciągnął mój wzrok ten top z nails inc <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Top ma wady niestety, ale mieni się pięknie :)

      Usuń
  3. Ja jestem antytalentem nawet do przyklejania zwykłych naklejek wodnych, więc z takimi nawet nie będę próbować :D Widzę, że masz chrome od Models Own <3 ciągle myślę nad zamówieniem..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam 3 chromki, jakoś mi tyłka nie urwały. Wzięłam je tylko do stemplowania :)

      Usuń
  4. Cudne te stempelkowe naklejki!!!
    Tez musze kiedys sprobowac sie z nimi zabawic!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum