Autor: / 18 mar 2015 / 14 Comments / , , , ,

Wiosna, ach to Ty!

Wiecie po czym poznaję, że nadchodzi wiosna? Kicham jak powalona. Każde drzewo robi mi na złość strzelając na lewo i prawo jakimiś pyłkami sryłkami, a ja potem łażę załzawiona, zakichana i zasmarkana. Ale wiosnę lubię, piękna jest. No i na paznokciach u mnie delikatniej wtedy. Tym razem malowane kwiatki. Nie umiem malować ich tak, jakbym chciała ale te mi wyszły najlepiej z wszystkich dotychczasowych prób.

Bazą są tutaj dwie warstwy Give me nude, baby! od Essence, który kurzył się całą zimę. Całość wzoru wymalowałam farbkami akrylowymi Oumaxi. Filozofii żadnej. Ja muszę pofilozofować w kwestii szybkiego posprzątania biurka, więc uciekam udawać że jestem bardzo zajęta i nie mam na to czasu :D

Wykorzystane lakiery:
 Essence Colour&Go 152 Give me nude, baby!
Farbki akrylowe Oumaxi
Bell Bio 3w1

Follow on Bloglovin
Share This Post :
Tags : , , , ,

14 komentarzy :

  1. Jakie fajne! :-) Bardzo wiosenne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha :D urocze kwiatuszki, ale teraz spójrz na tytuł mojej dzisiejszej notki... :D chyba jakaś telepatia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie widziałam jeszcze takich tubek :)
    Super wiosenne mani :D

    I am Journalist

    OdpowiedzUsuń
  4. Skads znam ból alergii na pylki :) za to twoje paznokcie by mi pomogły to przetrwać! Piekne są i musze stwierdzić ze wyglądają nawet jak naklejki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne kwiatki, takie normalne, jak w życiu, a nie jakieś wycyzelowane i nienaturalnie perfekcyjne:) A co tam błyska jeszcze na tym nudziaku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tam przebijają flejksy Models Own, ale zapomniałam je do listy dopisać! :D

      Usuń
  6. cudnie Ci wyszły :D i wcale nie powiedziałabym że Ci nie wychodzi bo ost mnie nosi na takie zdobienie a chęci i czasu brak :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi czasu też brakuje na wszystko :/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum