Autor: / 17 mar 2015 / 17 Comments / , , , , , ,

Chromowane róże

Mamy wtorek, ja od kilku dni zdycham. Nie potrafię się ogarnąć, wszystko mnie wkurza, za dużo myślę, za mało sypiam, za dużo pracuję i za mało jem. Teoretycznie odliczam dni do urlopu, praktycznie mam wrażenie, że to za milion lat. Najgorsze są weekendy, bo w sumie mam wtedy całkiem sporo czasu na sprzątanie czy gotowanie, a wtedy sobie rozmyślam i trafia mnie szlag :D Dla odstresowania zaczynam wtedy malować paznokcie, więc dziś właśnie o takim mani.

Na czarne tło nałożyłam trochę niebieskiego brokatu Lemax. W sumie fajny, ale coś mi nie pasowało, więc dodałam niebieskie róże. Fajniej by było, gdyby odcienie niebieskiego były bardziej podobne do siebie, ale prawdopodobnie 90% osób wokół mnie w ogóle nie zwróciło na to uwagi :P Tu muszę też dodać, że nie rozumiem szału na lakiery chromowe od Models Own. Mam trzy i na tym koniec, zawiodłam się na nich. Plus taki, że były za pół ceny. Więcej dawać nie warto, bo trzeba się nauczyć odbijania nimi - zbijają się na gumie w jedną plamę.

Wykorzystane lakiery:
 MUA Pitch Black
Models Own Chrome Blue
Lemax bez numerka
MoYou London Mother Nature 11
Bell Bio 3w1

Follow on Bloglovin
Share This Post :
Tags : , , , , , ,

17 komentarzy :

  1. doszłaś już chyba do perfekcji z odbijaniem : ) ja na lakiery te chromowe miałam szał na ich widok, ale ogarnęłam się i już nie chcę : p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja miałam szał tylko jak były po 2,50f a i tak zamówiłam tylko te, które naprawdę potrzebowałam :D

      Usuń
  2. bardzo mi się podobają te niebieskie drobinki na czarnej bazie, super to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten polysk mnie dobija! Musze miec tego belka!

    Zdobienie wyszlo Ci idealnie! Te czarne pazurki z brokatem i tym polyskiem wygladaja oszalamiajaco!!! A stempelkowe roze sa oczywiscie swietne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, pod kątem połysku i nieściągania lakieru naprawdę daje radę! i szybko schnie! :)

      Dziękuję :)

      Usuń
  4. Bardzo fajnie wygląda ten brokat, stemple też pasują do tego mani.

    OdpowiedzUsuń
  5. całość świetna! róże super odbite

    OdpowiedzUsuń
  6. Na szczęście nie mam chciejstwa na te modelki, jakby były jak lustro... ;) Pazurki masz fajne, szczególnie ten brokat fajnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Mnie już modelki nie kuszą jakoś. W ogóle taki przesyt czuję :D

      Usuń
  7. Róże są przepiękne! :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum