Autor: / 2 mar 2015 / 12 Comments / , , , , , ,

Glittery roses

Wróciłam dziś z biegania. Płuca palą mnie niesamowicie, ale pobiłam swoje wszystkie rekordy, chwilami miałam wręcz łzy w oczach. Zauważyłam, że bieganie niesamowicie odciąga ode mnie złe myśli, a to dobrze. Motywacja większa, nogi coraz ładniejsze. Lada moment będzie marzec, miałam plan żeby lecieć do Polski ale nie wyszło. Trochę mi smutno, z drugiej strony jeśli nie wykorzystam urlopu teraz to będę miała więcej wolnego w lecie, a to przecież super sprawa. Może się nad jezioro z Ł. wybiorę, znowu będzie mi schodzić skóra z pleców i nosa :D

Póki co ściągam jedynie seriale i liquid mask ze skórek. Przy tym mani na szczęście nie musiałam, wszystko ładnie zeszło dzięki pędzelkowi i zmywaczowi. Mani miało być czarno czerwone i lekko błyszczące. Miało też wpisać się w walentynki, ale nie wyrobiłam się z publikacją :D Podobało mi się tak bardzo, że w końcu musiałam je jednak na bloga wrzucić. Czerwony lakier P2 jest piękny a róże z płytki MYL to mój ulubiony wzór i póki co jedyny, którego użyłam ponad 5 razy :D

 Wykorzystane lakiery:
Golden Rose Rich Color 35
P2 010 love dramatic!
MoYou London Mother Nature 12
Bell Bio 3w1

Follow on Bloglovin
Share This Post :
Tags : , , , , , ,

12 komentarzy :

  1. Zdarzają się wzory i lakiery po które sięga się częściej - a w tym przypadku to Ci się nie dziwię, te róże są piękne! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. są przepiękne ! kolory idealne, pięknie malujesz paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. boska ta czerwień, całość bardzo mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. pIĘKNIE TO RAZEM WYGLĄDA, POŁĄCZENIE CZERNI Z CZERWIENIĄ JEST PIĘKNE!

    OdpowiedzUsuń
  5. No cudowne, bardzo sexy:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Te roze na serdecznym i malym sa sliczne! Swietnie to wykombinowalas!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum