Autor: / 1 mar 2015 / 6 Comments / ,

Pigułka - Luty 2015

Tym razem idealnie udało mi się zaplanować czas, i pigułka jest dokładnie wtedy kiedy być powinna, a nie w połowie kolejnego miesiąca. W lutym udało mi się trochę odbić, chociaż nie ukrywam że są jeszcze dni, kiedy siedzę na środkach przeciwbólowych i blog jest ostatnią rzeczą, o której myślę.
Poza paznokciami pojawiło się sporo postów o kosmetykach pielęgnacyjnych z naciskiem na włosy i ciało. Poza tym w końcu wyczekiwane posty o Paypalu. Mam nadzieję, że nic nie przegapiłyście w lutym, a jeśli nawet to mam małą ściągę ze zdjęciami :)
Lecimy od końca:



Dajcie znać które posty najbardziej Wam się podobały :)

Follow on Bloglovin
Share This Post :
Tags : ,

6 komentarzy :

  1. ostatnie pazurki niesamowicie piękne! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sporo tego w tym lutym bylo!
    Witraz i neonowe rozyczki sa sliczne! Pozostale zdobienia tez mi sie podobaja, ale te 2 najbardziej.

    A najbardziej jestem wdzieczna za posta powiazanie pp z kontem ;) teraz moge zaczac szalec! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) I cieszę się, że mogłam pomóc :)

      Usuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum