Autor: / 4 mar 2015 / 15 Comments / , , , , , , , ,

Indian blanket

Kojarzycie piękne, kolorowe indiańskie koce? Po wpisaniu angielskiej nazwy w google wyskoczyły mi kwiatki, ale i kocyki się znalazły. Uznałam że chcę coś takiego na paznokciach, ale w bardziej stonowanej kolorystycznie wersji. Postanowiłam tu trochę eksperymentować i z jakiegoś powodu sięgnęłam po tinty. Okazało się, że to co pięknie wygląda na blogach innych dziewczyn u mnie ssie, bo mój aparat zżera kolory jak szalony :D

Musicie mi uwierzyć na słowo, że paznokcie były bardziej kolorowe. Na srebrne holo dodałam plamy w trzech kolorach - żółtym, czerwonym i fioletowym. Na to stemple i kilka cyrkoni. Filozofii większej tu nie ma, jedyne na co trzeba uważać to czas schnięcia tintów, bo trochę im schodzi niestety. Myślałam o pokolorowaniu wzoru i zrobieniu naklejek, ale mam wrażenie że byłoby wtedy za dużo i nie wyglądałoby to ładnie.

Gdybyście chciały złożyć zamówienie w BPS to przypominam o możliwości skorzystania z 10% rabatu :) wystarczy użyć kodu PDG10

 Wykorzystane lakiery:
A-England Encore Margot
OPI Sheer tint Be Magentale With Me
OPI Sheer tint I'm Never Amberrassed
OPI Sheer tint Don't Violet Me Down
Golden Rose Rich Color 35
Cyrkonie BPS
MoYou London Explorer 11
Bell Bio 3w1

Follow on Bloglovin
Share This Post :
Tags : , , , , , , , ,

15 komentarzy :

  1. Piękny ten wzór, mnie się kojarzy z wzorami na poncho z Peru...

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tam widzę te tinty :D
    też mam tą płytkę i ten wzór bardzo mi się podoba, ale boję się go stemplować, bo na pewno nie wyjdzie mi tak równo jak Tobie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli nie jest tak źle :D Mi też równo na drugiej ręce nie wyszedł :D

      Usuń
  3. Wyglądają cudnie
    Pozdrawiam
    Marcelka Fashion
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne! mam tą płytkę, ale jeszcze nie używałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne :)) i baza i stemple pięknie się prezentują!

    OdpowiedzUsuń
  6. masz talent. Mi w połowie tak dobrze nie wyszedłby ten wzór :)
    www.kaskawsieci.pl

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum