Autor: / 19 mar 2015 / 15 Comments / , , , , , ,

Roses on fire

Dobra rada Cioci Dominiki - nigdy, przenigdy nie róbcie gradientu marmurkami jeśli nie macie potem cierpliwości na czyszczenie skórek. I dłoni. Aż po łokcie najlepiej :P Mądra byłam na tyle, żeby rękę zdjęciową zabezpieczyć liquid mask. Z drugą nie poszło i potem miałam czarne drobinki wszędzie wokół. Sam gradient marmurkiem to pomysł dobry, te Lemaxowe się bardzo ładnie stopniują, przejście jest płynne a kolory dość intensywne :)

Na gradientowe tło dodałam róże z płytki MoYou London i top. Efektem byłam zachwycona, oba Lemaxy nie do końca podobają  mi się solo a tu nie mogłam przestać patrzeć. Od razu skojarzyło mi się to połączenie z ogniem. Mam jeszcze połączenie zieleni z żółcią i jakoś mi tyłka nie urywa :) Jedyny plus tego kombinowania jest taki, że powoli udaje mi się osiągnąć cel: chcę użyć każdego wzoru z płytek minimum raz :)

 Wykorzystane lakiery:
Lemax Neon Marmurek bez numerka różowy
Lemax Neon Marmurek bez numerka pomarańczowy
MUA Pitch Black
MoYou London PRO XL 07
Bell Bio 3w1

Follow on Bloglovin
Share This Post :
Tags : , , , , , ,

15 komentarzy :

  1. Bardzo ładne zdobienie i świetny połysk ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny masz cel, ja bym musiała pykać po kilka mani dziennie, żeby moje zbiory płytkowe wyczerpać w stopniu zadowalającym :)
    Zdobienie dzięki temu gradientowi wygląda fantastycznie! Nieźle to wymyśliłaś :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja myślę że tak samo to u mnie wygląda :D
      Dziękuję :)

      Usuń
  3. ałć, ten połysk to mnie aż boli!!!!!! jutro ide koniecznie poszukać tego bell, ale mam u siebie aż 2 drogerie ;/ Gdzie można go dostać??

    Zdobienie jest cudne i pierwszy raz widzę gradient zrobiony marmurkami!!! świetne!!! po prostu wyglądają idealnie!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupiłam w galerii na stoisku Bell, ale wydaje mi się że Rossmany albo Natury go mają. Nie pamiętam które :D

      Dziękuję :)

      Usuń
  4. wspaniale wyglądają, szczególnie jaśniejsze róże na ciemnym tle :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Co tu dużo pisać... bardzo mi się podoba taki mani :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie to wygląda. A marmurki słabo się czyści, potwierdzam niestety...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Szczoteczką poszły resztki, ale skórki miałam potem potarte niemiłosiernie :D

      Usuń
  7. dla mnie rewelacja i perfekcja w jednym :)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne :) podoba mi się pomysł na "odwrócenie" tła i różyczek na dwóch paznokciach ;D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum