Autor: / 21 mar 2015 / 26 Comments / , , , , , ,

Łąki łan

Dziś w ramach zaklinania wiosny, która u mnie zaczyna się panoszyć na całego mani łąkowe. Znowu złapałam farbki, ogromną przyjemność sprawia mi malowanie nimi. Zamówiłam też 2 komplety pędzli, bo okazało się że znowu były w promocji, a za taką cenę szkoda ich nie brać :) Sięgnęłam też w końcu po pięknego zielonego P2, na którego nigdy nie miałam pomysłu :)

Tłem jest tu pastelowy, zielony Dor. 2zł i tyle radości :) Jest fajnie kredowy i kryje idealnie po 2 warstwach. Końcówki pokryłam wspomnianym już P2, po wyschnięciu całości zaczęłam malować róże i małe inne kwiatki. Następnie listki i na koniec białe kropki, które mogłyby udawać bez czy coś. Znowu czekałam aż całość wyschnie i dodałam jedną warstwę topu.

 Wykorzystane lakiery:
Dor 61/6
P2 030 start wild!
Farbki akrylowe Oumaxi (plus jedna stara no name xD)
Bell Bio 3w1

Follow on Bloglovin
Share This Post :
Tags : , , , , , ,

26 komentarzy :

  1. Cudne! Uwielbiam zdobienia w takim stylu!

    OdpowiedzUsuń
  2. wiosna na całego!
    bardzo mi się podoba takie zdobienie <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna wiosna ale jaką Ty masz grubą, mocną płytkę ! Na pierwszym zdjęciu po wskazówce widać, aż zadroszczę ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym taką mieć :D To fiberglass - wzmacniam nim naturalne paznokcie żeby się nie łamały :D

      Usuń
  4. Tak pięknie! :) U mnie akurat dziś śnieg sypie, więc miło popatrzeć na kwiaty.

    OdpowiedzUsuń
  5. jestem pod wrażeniem! :) a co do łąki łan, to uwielbiam jammin :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ahh, jakby tak w rzeczywistości tak ładnie już kwiatki kwitły... Zdobienie jest bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja po prostu kocham kwiaty na paznokciach, a te Twoje wyglądają obłędnie! piękności :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne! Cudny, rozkwitnięty ogród u Ciebie, a u mnie za oknem śnieg sypie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. dałaś czadu tym zdobieniem!

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam zoltego dora. Jest piekny, ale strasznie farbuje plytke ;(

    OdpowiedzUsuń
  11. podziwiam zmysłu artystycznego, pięknie zmalowane, jak obraz :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum