Autor: / 4 paź 2012 / 31 Comments / , , , ,

Inspiring

Jakkolwiek to nie zabrzmi - nie chcę lecieć do Polski. Najchętniej teleportowałabym się do mam, zabrała co moje i wróciła do Walii. Pomimo deszczu, wiatru i tęsknoty za domem. Przeraża mnie wizja kilku godzin w pociągach. Chcę wrócić, iść po zwierzątko. Zabezpieczyłam kable. Na stałe. Zabezpieczyłam wszystko, co mogłoby zrobić prosiakowi krzywdę. Warczę na lubego gdy wykonuje zbyt szybkie ruchy (biega/skacze). Obsesja, paranoja. Ale ja muszę wiedzieć, muszę mieć pewność, że nie nawalimy. Że Bronte będzie miał najlepszy dom na świecie. Że Świniaczek aka Rosie zza Tęczowego Mostu będzie widziała, jak bardzo nam jej brak.

Póki mogę - smrodzę zmywaczami i lakierami. Po 18.10 zmywacz wyprowadza się do łazienki. Dziś w ramach chwalenia się - lakier (a jakże!). Mememe kusi mnie zawsze, gdy przechodzę obok ich półek. Nic dziwnego. Gdy w łapy trafił mi taki oto set, byłam zadowolona i rozczarowana zarazem, ale to jest związane z innymi czynnikami.
 Lakiery jak widać są 4. Dziś numerek 100 - Inspiring. Lubię go. Bardzo.

                                               Opis ze strony producenta / Producent says:                                                
MeMeMe Nail Collection – szybkoschnąca formuła lakieru wraz z gęstym pigmentem gwarantuje wspaniały kolor oraz połysk i to wszystko już przy jednej warstwie lakieru.
pociągnięciem.
Quick dry, high gloss nail polish with maxi-brush technology

                                                                      Cena / Price:                                                                          
Ok 25zł
4,50f

                                                                Pojemność / Capacity:                                                                 
12 ml

                                                              Dostępność / Availability:                                                             
Superdrug, sklep online. W Polsce można kupić cały zestaw TUTAJ (kosmetykomania)

                                                            Moja opinia / My opinion:                                                              
Nad kupnem lakierów poważnie bym się zastanowiła. Zabezpieczone topem siedzą całkiem długo. Bez topa odpryskują w ekspresowym tempie! Serio, nawet najpiękniejszy kolor nie wynagrodzi mi odprysków. Lakier kryje przy jednej warstwie! Ja mam dwie cienkie. Pędzelek ładnie obejmuje płytkę, ale trzeba do niego przywyknąć bo na początku lakier ścieka z pędzelka.
Podoba mi się fakt, że lakier nie odbarwia paznokci, co przy zieleni i niebieskości jest częstym zjawiskiem. Bardzo łatwo się go zmywa, nie zostawia plam na skórze.
Solo wygląda tak:
Ja natomiast ostatnio bawię się stempelkami, w związku z czym pokażę Wam też efekt PO. Wybrałam zbyt gęsty wzór, ale na jeden dzień różnicy mi to nie robiło. Przy okazji, Hatsu, masz srebrzaka! :)
Teraz pytanie do Was - który produkt z paczki chcecie zobaczyć jako kolejny? Szminka? Tint do policzków i ust? Któryś lakier?
Share This Post :
Tags : , , , ,

31 komentarzy :

  1. Czerwony lakier z tego zestawu jest przepiękny. Jak nie lubię czerwieni i borda, tak ten lakier mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym chciała zobaczyć szminkę. Fajny kolorek lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
  3. swietny kolor lakieru. z checia zobacze szminke :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny, kryjący i fajnie się mieni.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyników rozdanie chyba jeszcze nie było, czy coś przegapiłam?! Bo ostatnio to z braku czasu tylko przelatuje głownie wzrokiem po fotach na postach.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładny kolor, a wykończenie jeszcze ładniejsze ;>
    Fajny ten stempel na serdecznym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten stempel jest za mały :D więc w zasadzie to dwa stemple :P

      Usuń
  7. Przepiękne!!!!!!!!!!!! Cudne te lakiery:)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładny kolor

    OdpowiedzUsuń
  9. Lakier solo bardzo mi się podoba :). Chętnie zobaczę pozostałe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pojawią się jak tylko dolecę do Polski, bo będę mogła wtedy na spokojnie usiąść do opisów :)

      Usuń
  10. Lakiery wyglądają dość spoko.. szkoda, ze bez topa nie dają rady.

    OdpowiedzUsuń
  11. ładne w pudełeczku te kolorki, takie wlaśnie na jesień. Ale prawda, nawet najpiękniejszy kolor nie wynagrodzi odpryskiwania!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bez wzorku wygląda bardzo ładnie. Elegancki kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  13. mm podobny kolor z Flormar, fajny odcień na jesień :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja muszę sprawdzić, czy mam Flormar we Wrocławiu, bo chętnie bym coś kupiła :)

      Usuń
  14. I really love that green, it's so elegant.

    -Ezi

    ikintoo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolor ekstra! Ale jak trwałość średnia to bym celowała w tańszy podobny ;>

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum