Autor: / 26 paź 2012 / 23 Comments / ,

Tutorial na kwiatkowe paznokcie

Jak obiecałam tak czynię i mam prosty tutorial na kwiatkowe paznokcie. Wykonywałam go podczas malowania paznokci więc są te same kolory, ale wiadomo że można je dowolnie mieszać.

Na początek efekt końcowy:
Użyte narzędzia/lakiery:
Essie Bangle Jangle, Mememe 101 Seductive, Mua Shade 2 (zamiast niego miał być Ebalay), Collection 2000 17 Star Dust, BB Kamikaze, Revlon 032 Emerald City, sondy, stare karty (kredytowe, wizytówki, cokolwiek).

Przechodząc do dzieła... kroków jest malutko i robi się to wszystko bardzo szybko a przy minimalnej wprawie wychodzi prawie równo :P

Krok 1: Malujemy paznokcie base coatem i lakierem bazowym. U mnie są to dwie warstwy Essiaka.
 Krok 2: Lakierem od Mememe robię kwiatki. Do tego celu warto użyć sondy/zapałki/wykałaczki. Pędzelkiem od lakieru jest cholernie ciężko. Wielkość i ilość kwiatków jest zupełnie dowolna
 Krok 3: Star Dustem i ostro zakończoną sondą maluję po 3-4 kropki w każdym kwiatku. Idealnie sprawdzi się też zwykła szpilka.
 Krok 4: Mieszam dwa odcienie zieleni (BB i Revlon) i również wąską sondą robię listki. Lakierów nie trzeba mieszać, ale mi bardzo podoba się efekt takich listków.
 Krok 5: Lakierem Ebalay (na zdjęciu jest czarny, w rzeczywistości Ebalay to złoty top) robię po kilka kropek pomiędzy kwiatkami. Również używam wąskiej sondy, ale polecam szpilkę, bo kropeczki wychodzą lepiej
Na koniec paznokcie pokrywam topem, który wyrównuje wzór, nabłyszcza i utrwala całość.

Prawda, że proste?

Share This Post :
Tags : ,

23 komentarze :

  1. Fajny efekt ;] Ale ja nie mam niestety cierpliwości do robienia wzorków ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam, nie mam cierpliwości do czekania aż wyschną :P

      Usuń
  2. ja zawsze jak chcę użyć sondy to lakier 'wylewam' na ulotki, które wciąż dostaję w drzwi akademika. Przynajmniej na coś sie przydają :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam specjalnie już odłożone dwie karty (stara urbancard wrocławska i jakaś karta członkowska z drogerii).

      Usuń
  3. Świetny mani, ale bardziej od wersji końcowej, podoba mi się wersja bez kropek :))

    OdpowiedzUsuń
  4. myślałam, że to trudniejsze. :P najtrudniejszy jest chyba wybór kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne :) na pewno spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładnie te kwiatki wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale mi sie podoba ten bazowy kolorek! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. widzę, że z użyciem sondy łatwiej się robi takie zdobienia :) a ja męczyłam się wykałaczką :p teraz jednak zmądrzałam i czekam na paczkę z sondą :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wykałaczkami też się da, chociaż jakoś ciężko by mi było teraz wrócić do nich

      Usuń
  9. Piękne te kwiatuszki. Spróbuję na swoich, ale nie wiem czy mi się uda :)
    P.S Obserwuję cię, masz bardzo ciekawe posty i ładne zdjęcia :) Aż miło sobie popatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ooooooooooo bardzo fajnie!!!:) bardzo mi się podoba!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czyli to wcale nie jest aż takie trudne i czasochłonne :) Lakier bazowy ma piękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Faktycznie nie wydaje się bardzo trudne, spróbuję takie zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny efekt :)

    Możesz mi powiedzieć gdzie kupiłaś sondy żółtą i białą?? Bo szukam jakiejś o dużej kulce.
    Proszę odpisz u mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum