Autor: / 25 sie 2012 / 30 Comments / , , ,

Virtual po raz pierwszy!

Paznokciowy Projekt Finish sie zaczął, a ja uznałam, że to idealna okazja do zaprezentowania lakierów, które czekają, aż w końcu je otworze. Dziś padło na lakier, który czekał stosunkowo krótko, ale jest jednym z tych, które polubiłam jeszcze zanim miałam go w rekach. Mam go od Eli, bo wysłuchała płakania me, i uraczyła mnie kolorem, który różni sie od wiekszosci moich lakierów. Czym? Jest jasny!
Lakier przy drugiej warstwie daje mi efekt, jakiego oczekuje. Schnie całkiem szybko, nie miałam z nim problemów. 
Tydzień pierwszy za mną, pora ogarnąc reszte projektów :)
Share This Post :
Tags : , , ,

30 komentarzy :

  1. W buteleczce wygląda jak biały, na pazurkach całkiem przyjemnie, taki nudziak ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny kolor, ja kto dobrze, że szybko schnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że Ci się podoba :) u Ciebie wygląda lepiej :P

    OdpowiedzUsuń
  4. o kurczaki... genialnie ten kolor wygląda ! Rozglądam się za takimi od jakiegoś czasu , cudooo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. o kurcze, fajny ten kolor :) muszę go gdzieś poszukać. jak z trwałością?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trzeci dzień go mam i jeszcze nic mu sie nie stało :)

      Usuń
  6. Lubię lakiery Virtual :) Taki kolor w sam raz pod jakiś wzorek ;>

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie lubię jasnych kolorów, ale ten pozytywnie mnie zaskoczył :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Na pazurkach wygląda cudnie, w mojej kolekcji takiego brakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wygląda na paznokciach:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię ten lakier, świetne masz paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny kolor ja mam zawsze jednak problem z pomalowaniem paznokci na takie jasne kolory, nie wiem czemu ale zawsze robią mi się zacieki i smugi i wszystko zmywam i wracam do czerwieni hahaha :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ładny lakier, świetny kolor, delikatny i uroczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. ładny, nie mam jeszcze żadnego lakieru Virtual

    OdpowiedzUsuń
  14. lubie lakiery z tej serii są śliczne:) osobiście wole coś bardziej jaskrawego:)) ale w sumie ten też niczego sobie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Szczerze? Cudny jest. Taki elegancki. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie widziałam go jeszcze. Na paznokciach wygląda bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum