Autor: / 27 sie 2012 / 23 Comments / ,

MLPFIM - Rainbow Dash

Ostatni tydzień akcji. Zleciało raz dwa! Tym razem kucyk o teczowej grzywie - Rainbow Dash. Nie skupiłam sie na kolorach, które ma, bo wybieram te, które denkuje. Każdy mani nosiłam po 3-4 dni, a to dobry wynik.
Do tego mani użyłam: Rimmel I love fruities 058 Lemon Drop, Barry M 290 Spring Green, Rimmel I live fruities 053 Apricot Punch, Rimmel I love fruities 066 Cranberry Zest, Ciate Purple Sherbet, Barry M 303 Bright Purple, 17 Lasting Fix Seabreeze oraz Barry M 311 Nail Effect. Jako baza Nail Tek Foundation II, jako top odżywka W7
W drugim - prostszym ponownie NTFII i W7. A z kolorów -  Rimmel I love fruities 058 Lemon Drop, Barry M 290 Spring Green, Rimmel I live fruities 053 Apricot Punch, Ciate Purple Sherbet, 17 Lasting Fix Seabreeze oraz Barry M 311 Nail Effect. 
Tym samym akcja kucykowa u mnie dobiegła końca. Linki w zakładce z pracami uzupełniłam o te, które widziałam. Reszta osób może mi podesłac, jeśli chce, żeby prace były umieszczone na liście.
Share This Post :
Tags : ,

23 komentarze :

  1. ale śliczny manikiur ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Drugi wg. mnie fajniejszy, ale oba mega! Fajnie Ci popękał na żółtym lakierze ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy mi się bardzo podoba, ale jest z nim dużo więcej pracy ;) Ja jestem 2 kucyki do tyłu, ale niedługo nadrobię :) Mam nadzieję, że wyrobię się przed kolejnym projektem ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładnie, drugi bardziej do mnie przemawia ;) lubię ogólnie pękacze

    OdpowiedzUsuń
  5. Na lewej łapce podoba mi się bardziej :D Ekstra :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Oba super ale ja zrobię sobie ten drugi pomysł

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię tęczę pod crackiem :>

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawie wyszło ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. lubię marmurkowe pazurki :))

    OdpowiedzUsuń
  10. obydwa mani baardzo fajne:)

    OdpowiedzUsuń
  11. mi ten drugi manicure bardziej się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Drugi bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum