Autor: / 26 sie 2012 / 28 Comments /

Nadrabianie zaległości w projektach paznokciowo-makijażowych

Meg wymyśliła projekt, do którego chetnie dołączyłam, ale ostatecznie nagle urwałam swoją twórczosc. Zupełnie nie po drodze miałam do tych kolorów. W końcu sie przemogłam i zrobiłam dwa ostatnie tygodnie - lawendowy i szary. Z żadnego nie jestem do końca zadowolona - lawenda miała miec począkowo caaaałkiem inne zdobienie, które mnie przerosło, natomiast szarak zepsuł cyrkonie, które zmatowiały. Aj dont noł łaj.
Zdjecia można powiekszac.
Kamila zrobiła projekt wykończeniowy, wiec to doskonała okazja do odkopania w końcu lakierów, które są zakurzone. 
Maty miałam ominąc, bo jedyny lakier jaki mam wcale taki ekstra matowy nie jest, natomiast top matujący chyba sie minął z powołaniem. Ostatecznie jednak użyłam Revlonka. Jeden paznokiec zostawiłam ozdobiony.
Linki podrzucac TUTAJ :)
Share This Post :
Tags :

28 komentarzy :

  1. lawendowy - me gusta :D za zielonymi pazurami jakoś nie przepadam, a cyrkonie faktycznie zmatowił i to całkowicie

    OdpowiedzUsuń
  2. Tanie cyrkonie niestety tak mają, że pod topem matowieją. Pewnie to jakiś plastik udający szkło :/ Droższe przeważnie nie robią takich numerów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tylko po czym poznac że to już droższa dobra cyrkonia, a nie droższy badziew? :)

      Usuń
    2. No niestety na czuja :/ W sprawdzonych porządnych sklepach raczej się stosują do zależności cena-jakość. Gorzej na eBay'u, allegro czy innych tego typu stronach ^^"

      Usuń
  3. szkoda że cyrkonie straciły połysk, ale całkiem ładnie to wygląda ;)
    lawendowy też fajny

    OdpowiedzUsuń
  4. lawendowy mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. fioletowy najbardziej mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Marudzisz Panno Dominiko- mnie podoba i sie lawendowy i szary- szczegolnie zdobienia cyrkoniami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz, że zrobiłam mani z Twoim Essie w roli głownej? Widze w nim już spory ubytek :<

      Usuń
  7. Śliczne pazurki. Ostatnio mojego brata dziewczyna dała mi mnóstwo cyrkonii do paznokci i teraz szaleję z kolorami :):)

    OdpowiedzUsuń
  8. pierwszy mani najbardziej mi sie podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. podobają mi się! naprawdę ciekawe wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawie wyszły, ale najbardziej podoba mi się ten liliowy Me Gusta <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie są bardzo ładne, ale nr 1 jest moim faworytem:)

    OdpowiedzUsuń
  12. jeju wszystkie śliczne jak zobaczyłam to mi się oczy zaświeciły *_*
    lawenda to mój ulubiony kolor, cyrkonie wyglądają bardzo efektownie no jednym słowem cud i miód :)) pzdr ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. 2 wyglądają zjawiskowo :)

    OdpowiedzUsuń
  14. boskie pierwsze i drugie :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny pomysł na paznokcie. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. a zdradzisz, jak ozdobiłaś paznokcie przy zielonym mani? :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne są te szare z cyrkoniami. Super to wygląda, ale chyba nie praktyczne ze względu na te odstające cyrkonie.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum