Autor: / 12 sie 2012 / 29 Comments / , ,

Lakiery Safari - in or out?

Przed nami ostatni post z serii "współpraca z firmą Quiz". Tym razem są to lakiery. Różowy neon bez numerka i piekny niebieściak o nr 102. Cena za sztuke to 3zł z hakiem. Zanim je dostałam naczytałam sie o słabym kryciu, odbarwianiu paznokci, ciągnącym sie lakierze i kij wie czym jeszcze. Teraz wyraże sie wulgarnie, ale bull shit! Za taką cene lakiery są naprawde w porządku!
Niebieski lakier uwielbiam. Dacie wiare, ze na zdjeciu mam JEDNĄ warstwe? Tak, dobrze widzicie. Zero smug, widocznych końcówek czy odbarwionych paznokci. Trzy dni bez odprysków. Przy zmywaniu nie upieprzył mi palców, tak jak mają to w zwyczaju wszelkie niebieskie i zielone lakiery.
Neonowy róż potrzebował dwóch warstw. Wyschnął szybciutko. Po drugim dniu pojawił sie odprysk, który na zdjeciu zaznaczyłam. Pojawił sie tam z mojej winy, bo miałam rozdwojonego paznokcia i oderwałam kawałek ^^ Mała kropka na środkowym palcu to odbity pazurek Świniaka :) Przy drugiej próbie odpryskiwał po dwóch dniach, bez topu już po pierwszym.
Lakiery są bardzo fajne, nawet mimo swojej trwałości, ktora mogła by byc lepsza, ale to są groszowe sprawy, wiec nie wymagam trwałości tak, jak np od Essie czy OPI.
Niebawem pokaże Wam połączenie różowego neonka z innym ciekawym lakierem :)

Zawijam na kolejną noc do lasu, wiec na wszystkie pytania odpowiem w poniedziałek wieczorem.

Bardzo dziekuje za udostepnienie mi produktu do testów. Fakt, że otrzymałam go za darmo nie wpłynął na moją opinie. Jest ona szczera i opiera sie na moich odczuciach podczas i po używaniu produktu.
Share This Post :
Tags : , ,

29 komentarzy :

  1. Lubię te lakiery, kupuję je za 3 zł. Nie mogę zarzucić im nic złego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam lakiery Safari, mam chyba nawet ten sam niebieski :) Na moje potrzeby są fajne, tanie, ładnie kryją i przede wszystkim- mają przeogromny wybór kolorów, w tym nawet takie neony :D:D

    OdpowiedzUsuń
  3. ładne kolory. mi ten niebieski ciężko się rozprowadzał, ale tak to lakiery są ok.

    OdpowiedzUsuń
  4. ja tam te lakiery uwielbiam :D super się nakładają i mają wielką gamę kolorków, a przy tej cenie nie szkoda mi kupować kolejnego przy poprzednich nieskończonych ;D
    ja na każdy lakier nakładam utwardzacz więc trwałością nie muszę się przejmować tak bardzo :)
    a że je lubię to wrzuciłam do CANDY dwa ulubione kolorki
    zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne kolory :) Takie, jak lubię - żywe, intensywne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Niebieski bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jak na takie tanioszki, to mają bardzo ładne żywe kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja tam lubię te lakiery :) i co jakiś czas dokupuję sobie jakiś :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też własnie ostatnio kupiłam dwa lakiery Safari.

    Właśnie też neonowy róż i niebieski ale troche ciemniejszy ^^

    Jak za tą cene to na prawdę polecam, ten niebieski kótry mam to mi się trzymał... 5 dni! bez żadnego pęknięcia.. aż starły się końcówki gdzieś przy pracy ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam ten 102. Bardzoo lubie ;d

    OdpowiedzUsuń
  11. Niebieski posiadam i również bardzo lubię, ale u mnie dość długo schnie. Jednak tak jak piszesz, czasem wystarczy jedna warstwa i mani gotowy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolorki mają fajne, dobrze napigmentowane, ale słabo trzymają niestety ;/

    OdpowiedzUsuń
  13. http://wariacjeizi.blogspot.com/2012/08/projekt-my-little-pony-tydzien-6-spike.html ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja tam lubię Safari. :)
    Tanie i dobre, zresztą ja od lakierów zbyt wiele nie wymagam, bo jestem zbyt leniwa, by je malować. :D Już nie wspomnę o zmianie koloru na inny. :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ostatnio widziałam je chyba w Chińczyku :D Zastanawiałam się czy je brać, ale zrezygnowałam z powodu małego wyboru kolorów :( Ale wyglądają ładnie. Szkoda,że z trwałością gorzej, no ale czego oczekiwać od lakieru za 3 zł? :D
    A tutaj moja kolejna praca, Spike: http://angietrucco.blogspot.com/2012/08/projekt-makijazowy-my-little-pony.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja ogólnie bardzo polecam lakiery z Flormaru - byłam bardzo zdziwiona kiedy bez żadnych 'wspomagaczy' trzymały mi się ponad tydzień. ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo lubię lakiery Safari. Są tanie i na moich paznokciach mają całkiem dobrą trwałość;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. kolory są śliczne. Nie przepadałam jakoś szczególnie za niebieskimi odcieniami, ale ten smerf powalił mnie na kolana. I krycie fajne i cena, czego chcieć więcej. Można zainwestować w dobrą bazę i top coat, bo to się przydaje do każdego mani, a lakiery nie muszą być zawsze z najwyższej półki. Ale to tylko moje zdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ten niebieski mam i lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Co Ty robisz w lesie? :P
    Niebieski jest fajnyyy ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Do lakierów Safari nie mogę się przyczepić, mam kilka i bardzo lubię malować nimi paznokcie ;). Poza tym cena jest bardzo zachęcająca no i wybór kolorów robi wrażenie :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak dla mnie również większość lakierów Safari na IN ;))

    OdpowiedzUsuń
  23. aj lubię je za tak dużą paletę odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. niezłe są,zwłaszcza ten niebieski jak na jedną warstwę! Chętnie kupie i wypróbuje:D Tylko gdzie można dostac te lakiery?

    OdpowiedzUsuń
  25. Miałam jeden i to było nieporozumienie a nie lakier. Miętowe gó.. za przeproszeniem. Wyglądał jak farbka na paznokciu! Kolory ładne.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum