Autor: / 5 sie 2012 / 25 Comments / , , , ,

Quiz FT cienie do powiek + kredka

Kosmetyków od Quizu ciąg dalszy. Dziś kosmetyk, który mnie zachwycił i taki, który mnie... rozczarował. Mowa o cieniach i kredce, które pojawiały sie już na wieeeelu blogach. 

Na pierwszy rzut cień. Opakowania nie opisze, bo jakie jest każdy widzi. U mnie cień od razu został przeniesiony do palety magnetycznej. 
Dostałam wersje różowo-fioletową, błyszczącą. Fioletów mam bardzo dużo, jednak w wiekszości są to odcienie ciepłe. Tu okazało sie, że fiolet jest zimny, ale ładny.
Pierwsze swatche na rece mnie troche zaniepokoiły. Żeby jednak w pełni móc je zrecenzowac nie mogłam bazowac na maźnieciu dłoni. Usiadłam, nałożyłam na oko baze pod makijaż Ingrid (!) i nakładałam cień lekko zwilżonym pyndzelkiem. Uwierzcie mi, że szczeka mi opadła! Różowy kolor przepieknie sie mieni, jest rozbielony, nie lalkowaty ^^. Fiolet natomiast to cudo w czystej postaci. Same zobaczcie (kolory na zdjeciach nie zostały podbite w programie graficznym).
Na tym zdjeciu najlepiej chyba widac kolory:
Cieniami jestem zachwycona do tego stopnia, że nie omieszkam sie kupic innych kolorów. Są tanie, a umiejetnie zastosowane tworzą naprawde fajne makijaże. Kosz zakupu takiego cienia to 3.99 (!) a można je kupic miedzy innymi tutaj.

Kredka natomiast to totalne rozczarowanie, chociaż patrząc na cene nie dziwi mnie ten fakt. Kosztuje ok 2.50 (tutaj). Kolor jaki dostałam to 015 - zieleń. Zielenie i fiolety na oczach lubie, wiec czym predzej zaczełam kredke sprawdzac. Jest miekka, maluje sie nią bardzo przyjemnie, temperowanie również nie sprawia problemu.
Na rece kolor był delikatny, ale całkiem widoczny. Lekko połyskliwy, chwilami wpadający w morski.
Na oku czar pryska. Specjalnie nie pomalowalam rzes, bo wtedy prawie nie byloby widac koloru. Kredka jest bladziutka. Nie odbija sie na powiece i nie rozmazuje przez ok 4h, potem różnie bywa. Dobrym sposobem na utrwalenie/ wzmocnienie koloru jest pokrycie takiej kreski cieniem w zbliżonym kolorze.
Stosowałam kredke również jako "baze" pod zielonkawe cienie, i tu okazała sie lepsza, bo ładnie je utrzymywała. Sama bym jej nie kupiła i zapewne nie kupie, zdecydowanie wole cienie :)

Post został zaplanowany, na wszystkie pytania odpowiem we wtorek, tudzież w poniedziałek jeśli zdaze :)

Bardzo dziekuje za udostepnienie mi produktu do testów. Fakt, że otrzymałam go za darmo nie wpłynął na moją opinie. Jest ona szczera i opiera sie na moich odczuciach podczas i po używaniu produktu.
Share This Post :
Tags : , , , ,

25 komentarzy :

  1. cień super, kolorek naprawdę ciekawy, a kredki, no cóż sama ostatnio skusiłam się na kilka w podobnej cenie z różnych firm i mam problem nawet z zastruganiem nie mówiąc o reszcie ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ładne cienie :) Kredkę mam również i pisałam o niej niedawno recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajne cienie, mam podobne i wygladaja super. Kredka faktycznie jakos do kreski sie nie nadaje.. moze jako dodatek do cienia bedzie lepsza, chociaz kolor mi sie podoba :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam podobne cienie, wiec koloru nie zmieniają jakos strasnzie

      Usuń
  4. Cienie rzeczywiście wglądają przepięknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. dostałam identyczne cienie i kredkę do testów. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też nie jestem zachwycona tą kredką :(

    OdpowiedzUsuń
  7. mam cienie z tej firmy, bardzo je lubię, trwałość i pigmentacja jest bardzo dobra

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie dość, że super kolory i jakość to jeszcze ta cena :)

    OdpowiedzUsuń
  9. No cienie wyglądają zdecydowanie lepiej niż kredka.. coraz ładniejsze mejkapy!

    OdpowiedzUsuń
  10. Te cienie bardzo ładnie prezentują się na oku, a kredka ma fajny kolor, ale trochę za słabo go widać :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny ten fioletowy cień :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cienie faktycznie swietne, ladnie prezentuja sie na oku:)) Kredeczka tez fajna;)

    OdpowiedzUsuń
  13. A gdzie wybylas moja droga? Slonce w Walii? :>

    Cienie ladne- ale wygladaja jak dwa rozne zestawy, bo jedno to jakby fiolet a drugie roz? To nie sa te, ktore Ci przywiozlam??

    Kredka w ogole nie moj typ.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wybyłam do lasu na survival! :D
      Taaak, to są te które mi przywiozłas :P

      Usuń
  14. Bardzo śliczne kolorki mają te cienie i na prawdę bardzo ładny makijaż nimi zmalowałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mmmmm, fiolet.... :D
    Podoba mi się!! Najbardziej to przejście kolorów, fiolet z różem zawsze będzie się ładnie komponować.

    Ja ostatnio kupiłam sobie ostry róż z takim trochę morskim (podwójny cień), tylko nie mam weny zmalować tego. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widziałam te co sobie kkupiłas, ja jak bede kupowac to od razu wiecej kolorów, bo strasznie fajne te cienie są

      Usuń
  16. Bardzo ładnie prezentuje się kolor tej kredki.:)

    OdpowiedzUsuń
  17. W piękny sposób połączyły się te cienie,róż nie bije mnie o dziwo,a fiolet jest przepiękny:3!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum