Autor: / 3 sie 2012 / 24 Comments / , ,

Super Gloss od Quizu

Kosmetyk z dzisiejszego postu mam tak naprawde głównie dzieki niewyparzonej gebie. Firma Quiz umawiając sie ze mną na współprace nie wzieła pod uwage kilku czynników. Wiele z Was pamieta, jak pisałam, że po miesiącu czekania nie dostałam paczki, a i kontakt mailowy nie za bardzo istniał. Po opublikowaniu postu napisałam jeszcze raz do firmy. W mailu ograniczyłam sie do... podesłania linka do postu. W bardzo szybkim czasie uzyskałam odpowiedź, która rozwiała moje wątpliwości nt. firmy. Otóż paczki, które nie dotarły to nie niekompetencja firmy, bo firma faktycznie paczki wysyła. Ale... 
Ale wysyła je zwykłym listem. Tu niestety zaczynają sie schody, no bo jak na poczcie udowodnic, że czeka sie na paczke bez jakiegokolwiek numeru? Ostatecznie paczka do mnie dotarła (wysłana ponownie, bo po pierwszej ślad zaginął). W paczce znalazłam kilka kosmetyków - jedne lepsze, inne mniej. Trzy z nich ukochałam mocno. 

Pierwszy z nich to błyszczyk do ust SuperGloss. Kosztuje ok 6zł, czyli malutko. Posiadam kolor nr 32, którego na stronie sklepu nie widziałam. Zanim Wam powiem co o nim myśle zaznaczam - nie lubie błyszczyków. Preferuje pomadki albo klasyczną wazelinke. Meczy mnie aplikacja błyszczyków, sklejanie ust i niejednokrotnie brzydki zapach. 

Producent o produkcie pisze tak:
To nawilżający błyszczyk zapewniający ustom uwodzicielski kolor i subtelne świetliste refleksy.
Nowatorska technologia oparta na kryształowych mikrocząsteczkach sprawia, że błyszczyk wyjątkowo intensywnie odbija cząsteczki światła pozostawiając na ustach świetlistą powłokę.
Specjalna formuła zapobiega sklejaniu się ust, a przepiękny zapach świeżych owoców potęguje przyjemność aplikacji.
Kompleks witamin A, E, C:
chroni usta przed wysuszaniem
pobudza produkcję kolagenu
A ja Wam powiem tak:
Błyszczyk pachnie niesamowicie ładnie, słodko, ale nie mdło. Jest dośc gesty, na aplikatorze wyjmujemy małą ilośc, wiec troche trzeba sie namachac. Kolor mojego jest bardzo delikatny, ładnie rozświetla usta i nadaje sie do codziennego makijażu. Nie wiem czy nawilża. Na pewno jednak nie wysusza :) Trzyma sie na ustach solidnie, i rzecz najważniejsza - nie skleja! 
Dla mnie połączenie koloru i jakości jest po prostu idealne jak na cene 6zł z groszami. Jeśli dodamy fakt, że nie lubie lipglossów, a ten tak ukochałam to już wiecie, że warto wydac piątaka z hakiem :)


Bardzo dziekuje za udostepnienie mi produktu do testów. Fakt, że otrzymałam go za darmo nie wpłynął na moją opinie. Jest ona szczera i opiera sie na moich odczuciach podczas i po używaniu produktu.
Share This Post :
Tags : , ,

24 komentarze :

  1. Kolorek ma bardzo ładny, no i skoro nie skleja, to chyba się zdecyduję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiesz co ja tez mam przeboje z poczta polska.. Ostatnio czekalam na paczuszke. Listonosz niestety nie zastal nikogo w domu, a ze paczka nie zmiescila sie do skrzynki pocztowej zostawil ją na niej!!! Paczka byla wyslana na adres domowy, dom jednorodzinny, ogrodzony, skrzynka na plocie. Kazdy, ale to kazdy kto przechodzil obok mogl buchnac mi paczuszke... Ja rozumiem jakby nawet zostawil na lawce przed domem, mamy troche zarosli, to nikt by nie przyuwazyl, ALE ZOSTAWIC JĄ NA SKRZYNCE NA LISTY????

    A blyszczyk bardzo ladny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moja mama opiekuje sie starszą kobietą przez co wiekszosc dnia spedza u niej. W związku z tym wiekszosc poczty kieruje właśnie na ten adres żeby nie jeźdźic na poczte co chwile .Niestety kamienica, w której mieszka tamta pani zamieszkiwana jest przez rodzine alkoholików. Nic do nich nie mam, krzywdy mi nie zrobili, ale jednak zaufanie mam mocno ograniczone. Wiesz jak sie wściekłam, jak listonosz zostawił 6 paczek u tej rodziny, bo mojej mamy nie było w domu? Niby nic nie zgineło, ale jakby trafił na okres, kiedy alkohol sie leje litrami, to watpie, że zobaczyłabym paczki :<

      Usuń
  3. Bardzo fajnie prezentuje się na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kto w dzisiejszych czasach wysyła paczki nierejestrowane?
    Przeciez nawet te rejestrowane bardzo często giną.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z jednej strny sie nie dziwie - kosmetyki kosztują grosze, wiec wysyłka w stosunku do ceny towaru to jednak dużo. Z drugiej strony te 2 zł różnicy to mało, a pewnośc że dotrze to dużo. Niestety jest też trzecia strona - firma wysyła takich paczek sporo, wiec tu 2zł, tam 2zł i za jakiś czas uzbiera sie pokaźna sumka

      Usuń
  5. błyszczyk ma super kolorek :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Efekt rzeczywiście fajny. No i fakt że nie skleja i ładnie pachnie mocno zachęca :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No całkiem ładny kolorek. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę to sprawdzić, bo i ja nie przepadam za błyszczykami :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Z Pocztą Polską zawsze były problemy, wydałam na pocztowego kuriera prawie 60 zł, a paczka szła tydzień do adresata, może zwykłym priorytetem dotarłaby szybciej :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najlepsze jest to, że ceny idą cały czas w góre, a jakośc usług nie bardzo ^^

      Usuń
    2. Ja bym nawet powiedziała, że ceny usług idą w górę, a ich jakość w dół..

      Usuń
  10. Również miałam ten błyszczyk ale w kolorze 33, nie ma ich na stronie bo są to nowe numery wprowadzane na rynek ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładnie się prezentuje no i przyzwoita cena :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Za takie pieniadze warto sprobowac. I juz rozumiem skad te 3 blyszczyki u mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  13. fajny blog:D a szminek, błyszczyków, pomadek i innych tego typu cudeniek nie lubię jakoś używać:D tak jakoś mam:P

    zapraszam do mnie na nowy post: patryca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. ładny kolor, ale osobiście nie przepadam za błyszczykami.

    OdpowiedzUsuń
  15. Z niego bym chętnie skorzystała:) ma na dodatek ładny kolor:3

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum