Autor: / 4 sie 2012 / 29 Comments / , ,

Sally Hansen wysuszacz do lakieru

Mam 21 lat, dobre 10 stykam sie z lakierami do paznokci, od 3 mam ich całkiem sporo i regularnie dokupuje. Mam 21 lat i po raz PIERWSZY w życiu mam coś takiego jak wysuszacz. Trafił w moje rece dzieki współpracy z drogerią internetową Natalia. Testowałam go z różnymi lakierami i musze przyznac, że troche sie zawiodłam.
Prawdą jest, że po 30 sekundach można lakieru dotknąc i nie odbijemy linii papilarnych. Niestety, żeby lakier był naprawde suchy potrzebujemy ok 4 minut. A żeby otwierac puszke z colą to już w ogóle poczekamy. Skórki faktycznie są nawilżone, nie robią mi sie zadziorki.
Zapach produktu jest przyjemny, wystarczy jedno psikniecie, żeby pokryc paznokcie (a z nimi pół dłoni). Produkt jest wydajny. Dłonie dośc długo zostają tłuste, dlatego warto z niego korzystac przed snem, żeby nie ubrudzic wszystkiego wokół. Wchłania sie prawie całkowicie, dłonie są wyczuwalnie mieksze.
Produkt obietnice spełnia - po 30 sekundach można lakieru delikatnie dotknąc no i nawilża. Nie wiem skąd pomysł, że zapobiega powstawaniu smug. Serio. Myśle, że niektórym może przysporzyc wiecej kłopotu niż pożytku. W ogólnym rozrachunku produkt lubie, ale szału nie robi. Chciałabym, żeby mi w łapki wpadł wysuszacz od Golden Rose. Ale zanim bede w Polsce...



Bardzo dziekuje za udostepnienie mi produktu do testów. Fakt, że otrzymałam go za darmo nie wpłynął na moją opinie. Jest ona szczera i opiera sie na moich odczuciach podczas i po używaniu produktu.
Share This Post :
Tags : , ,

29 komentarzy :

  1. Nigdy się z czymś takim nie spotkałam :D ale raczej nie będzie mi potrzebny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przydałby mi się skuteczny wysuszacz bo jestem niecierpliwcem jeśli chodzi o malowanie paznokci. :P

    OdpowiedzUsuń
  3. ja używałam kilka razy avonowego wysuszacza.. i mnie jedynie wkurzał ten tłusty film na dłoniach.. ale avonowy musze powiedzieć, że całkiem spoko się spisuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nie mam dostepu do avonu ;/

      Usuń
    2. Avon-owski ładnie nawilża skórki jest bardzo tłusty, ale o wysuszaniu mowy nie było - przynajmniej w moim przypadku...

      Usuń
  4. Nigdy nie uzywalam tego typu produktow;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Juz rozumiem skad pytanie o wysuszacze od Essie :P
    nie wiem DOminika, mowisz, ze sie zawiodlas, a jednak lubisz yyy
    ja nie lubie takich psikadel, bo mam okulary- a jak mam tluste dlonie, to natychmiast to pomigruje na okulary ;< wiec nie dla mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no bo lubie, bo nawilża dłonie i skórki mam ładne, zadbane ^^ zawiodłam sie na podstawowym działaniu - wysuszaniu

      i heloł, też mam okulary xD

      Usuń
  6. Słyszałam już o takim specyfiku tyle że z essence jest w 2 formach lakiery i spray. Opinie tego typu wysuszaczy są naprawdę różne, ale może kiedyś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nigdy nie mialam wysuszacza i jakos srednio wierze w tego typu wynalazki :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam coś takiego z Avonu, w sumie fajne takie tłuściutkie i mocno się nic nie odbije, ale czy przyspiesza jakoś szczególnie to wysychanie... nie wiem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. + http://wariacjeizi.blogspot.com/2012/08/projekt-my-little-pony-tydzien-5.html

      Usuń
  9. mam taki produkt firmy Lemax i podobnie się sprawuje - paznokcie suche, ale podatne na odgniecenia.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję kochana za opinię :* :)
    A mogę mieć prośbę? Od niedawna w sumie bloguję i za nic nie mogę znaleźć dodatku z TAGami, np "Eveline" , "włosy", "Dieta". Masz jakąś wskazówkę?:)
    Co do wysuszacza to zamówiłam ten z Avonu, słyszałam pochlebne opinie :)
    Pozdrawiam serdecznie!! :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwszy raz widzę taki produkt na oczy. :D

    OdpowiedzUsuń
  12. No i kiedy wpisuję "etykiety" to wyskakuje mi powiadomienie, że takiego dodatku nie znaleziono :( Albo ja szukać nie potrafię... Mimo wszystko dziękuję za wskazówki! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Serdecznie dziękuję za pomoc! Przerzuciłam interfejs na stary i od razu wyskoczyła propozycja "Etykiety" :) Oby było więcej takich kochanych bloggerek!
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  14. chetnie bym sie na niego skusila chocby ze względu na nawilzanie skorek :)
    wiesz moze, jak on cenowo stoi? ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. nigdy nie stosowałam i chyba nigdy się nie przekonam to takich wysuszaczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja chce znaleźc lepsiejszy, bo to jednak ułatwia życie :)

      Usuń
  16. Ja rzadko maluję pazury, bo nie mam na to czasu i cierpliwości, ale jak już to zrobię, to jednak wolę poczekać nawet pół godziny i nic nie robić, niż popsuć moją ciężką pracę. Jak zadbam o swoje paznokcie i będą wyglądać tak, jak mi się marzy, może kupię sobie takie cudo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale ja czasami chce nic nie robic i przypadkiem zaswedzi mnie nos ^^

      Usuń
  17. Cześć, mam na imię Magda i mam 21 lat. Mój problem, to brak wysuszacza do paznokci. Proszę o pomoc! :D

    A tak serio, to ja mam jakiś tam przyspieszacz wysychania (tzn olejek), siostra mi kiedyś dała. Z ciekawości wpisałam nazwę w Google i o dziwo, okazał się być dość cenny. :D

    OdpowiedzUsuń
  18. O właśnie, i kiedy zrobiłaś jeżdżący tytuł bloga? :D:D
    Od razu zauważyłam, że coś mi się na pasku rusza!! :D

    OdpowiedzUsuń
  19. W życiu nie miałam wysuszacza, ale chyba się skuszę bo mam już dość malowania paznokci po południu, zeby rano obudzić się z odciśniętą pościelą...

    OdpowiedzUsuń
  20. kolejna rzecz według mnie na którą nie warto wydać kasy
    w końcu paznokcie w końcu same wyschnąxD

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum