Autor: / 29 sie 2012 / 28 Comments / , , ,

Upragnione flejksy

Tym, że chciałam flejksy już sie chwaliłam. Tym, że je kupiłam w sumie chyba też. W całym tym zachwycie znalazła sie też nutka zawodu. Skusiłam sie na dwie buteleczki Golden Rose. Niska cena w tym pomogła. Kolorów było wiecej, ale uznałam, że te dwa są cool. Aż do momentu, w którym przyszłam do domu. Dobrze, że nie kupiłam wiecej, bo bym sie na firme obraziła. 

Flejksy mamy w sporych byteleczkach. Są ładne, fajne i w ogóle. Na paznokciu bajka sie kończy.
Myślałam, że skoro w flakoniku flejksiki są niebieskie to i na paznokciu. Bzdura totalna! Dowód: Wskazujący i środkowy to złote flejsky, serdeczny i mały to "niebieskie". Takie z nich niebieskie jak ze mnie tulipan. 
Pod każdym kątem kolor obu lakierów jest ten sam. Nałożone na paznokcie saute też są identyczne. Nie wiem w tym momencie po co te różne kolory w butelkach, moim zdaniem to zwykłe nabijanie klientów. Jak pomyśle, że chciałam kupic 4... Brrrr!
Kto wie gdzie kupie ładne i wzglednie tanie niebieskie flejksy? Albo czerwone?
Share This Post :
Tags : , , ,

28 komentarzy :

  1. ja strasznie chcę srebrne :( póki co mam mieniące się, w fioletowej bazie

    OdpowiedzUsuń
  2. ale ze mnie szczęściara - niedługo mi przywieziesz jedne z tych flejksów. <3 podoba mi się efekt, jaki można nimi uzyskać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Względnie tanie u nas to nie wiem. Ja mam flejki zielone i niebieskie z Zoyi.
    Sprawdziłam jeszcze na wzorniku zielone wymieszane z niebieskimi mam z Golden Rose właśnie. Numer 14.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przecież one wyglądają tak samo, zero różnicy..

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie rozczarowuje strasznie. A widząc zdjęcia buteleczek już cię ucieszyłam, że będę wiedziała gdzie szukać różnokolorowych. A tu lipa. Ja mam flejksy z Pierre Rene, ale w tej najpopularniejszej wersji. Nie widziałam by firma oferowała również inne kolory. Jeśli się dowiesz gdzie można takowe kupić to koniecznie się ze mną podziel tą informacją :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam coś podobnego z essence, identycznie również na pazurkach wygląda Zoya Chloe

    OdpowiedzUsuń
  7. nałoż na biały lakier to powinny byc niebieskie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale ja nie lubie miec białych paznokci ^^ wiec to bez różnicy dla mnie już

      Usuń
  8. A też się czaiłam na te lakiery.... i dobrze, że ich nie kupiłam:P

    OdpowiedzUsuń
  9. Buu... :( Dobrze wiedzieć, że dają taki sam efekt. Oj nie wiem, tanich to raczej nie znam, tylko Zoykowe niebieski i zielone widziałam, ale dość drogawe są. ;/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale ślicznie z tym wyglądają paznokcie ! *.*

    OdpowiedzUsuń
  11. Niestety nie wiem gdzie mogłabyś takie dostać. Te wyglądają ok tylko nie wiem po co ten wybór kolorów skoro jest tak jak napisałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj, dziwne. Cała radość, te emocje po pomalowaniu ... padły.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. łoooł łoooł, gdzie kupiłaś flejksy z golden rose? one są wycofane? gdzie można je dostać. tak, wybór kolorów był duży - było chyba z 15 albo 17 różnych wersji, ale tak naprawdę to różniły się znacznie tylko 3 albo 4. są w sieci gdzieś zdjęcia porównawcze i opisy. ja bym chciała flejki z golden rose..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem czy są wycofywane, ale dorwałam je w małej drogerii w Trzebnicy.

      Usuń
  14. uwielbiam takie mieniące
    super!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładnie wyglądają ... ale z tymi kolorami to porażka

    OdpowiedzUsuń
  16. o nie widziałam ich nigdzie. zastanawiałąm się nad flejksami z my secret. mi się wydawało, że wszystkie te flejksy różnych firm są takie same

    OdpowiedzUsuń
  17. szkoda że wyglądają tak samo :( chętnie kupiłabym sobie takie niebieskie, gdyby tylko były niebieskie ;(

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja kupilam sobie flekjsy w Claire's ale jeszcze nie testowalam ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wyglądają ładnie, ale szkoda że dają identyczny efekt. Myślałam,że ze względu na inne buteleczki będą się różniły kolorem. A tu takie cuś :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam jeden z Pierre Rene, lubię takie wykończenie lakieru:)

    OdpowiedzUsuń
  21. ja tez pragnę flejkow i muszę je w końcu kupić.
    ładnie wyglądają,

    OdpowiedzUsuń
  22. no właśnie, gdzie da się jeszcze dostać flejksy z golden rose?
    są niebieskie naprawdę niebieskie w inglocie i seforze - w obu przypadkach 20 zet.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja je kupiłam w jakiejs małej drogeryjce w trzebnicy. A do Inglota i Sephory sie przejde za miesiac :)

      Usuń
  23. Ja też się zbieram do kupna flejksów już od wieków. Dzięki za ostrzeżenie, w życiu bym nie pomyślała, że na paznokciach będą wyglądać tak samo..

    OdpowiedzUsuń
  24. No ywyglądają świetnie. :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum