Autor: / 24 sie 2012 / 27 Comments /

Co za dużo, to nawet Osioł nie zje

Czyli jakie komentarze lądują w spamie i choby nie wiem co nie zostaną opublikowane. Zdjecie polecam powiekszac :)
Otóż żeby było jasne - nie obserwuje w ramach rewanżu, moj blog nie jest miejscem na reklame blogów niejednokrotnie w ogóle niezwiązanych z tematyką Mirrorowiska, nie trzeba mnie zapraszac bo sama zaglądam do osób, które zostawiają u mnie komentarz.

Wiecej nie napisze, bo najzwyczajniej w świecie temat jest już oklepany jak mata pod Najmanem.
Share This Post :
Tags :

27 komentarzy :

  1. ja usuwam ;) nawet nie przenoszę do spamu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mata pod Najmanem:D ja mam lepszy tekst.. nie mój, Brata Ciotecznego "Jaram się tym jak Tupolew":P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hasło Aliss : "Jaram sie jak Rzym za Nerona":D

      Usuń
    2. O matko, z tym Tupolewem to już czarny humor. :D:D

      Usuń
    3. straszne :D o tej macie też nie słyszałam jeszcze, strasznie mnie rozbawiło :D

      Usuń
    4. Straszne :D nie słyszłam o macie pod Najmanem, rozbawiło mnie to :D

      Usuń
  3. Hi hi... Zapraszam do mnie. Http:// Żartowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Do mnie jeszcze nie dotarła ta plaga (no może z wyjątkiem jednego czy dwóch komentarzy), ale widzę to na wielu blogach. Bardzo dobrze że kasujesz, zapraszam do mn.... żartuję ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. taa, też kocham takie komentarze.

    OdpowiedzUsuń
  6. Rozumiem że każdy chce mieć dużą oglądalność i wgl. Sama zaczęłam dopiero niedawno, ale przecież wystarczy ciekawie pisać i zostawiać komentarze u innych. Jeśli ktoś będzie miał ochotę to wejdzie, jeśli nie to trudno. Ale takie nachalne proszenie się o obserwacje, komentarze.. Nie no to już normalnie porażka...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie, ja jakiś czas temu miałam komenta, z prośbą o wejście na blog laski i kliknięcie w reklamę na samej górze! od innej dziewanny, żebym weszła na jej bloga i zapisała sie u niej do Shinyboxa bo jej pare osób brakuje, żeby darmowe kosmetyki dostała!!! żenada!!!!

      Usuń
  7. Ola i tak wymiata. Najlepsze jej posty. ♥

    OBSERWUJEMY? :D :**

    OdpowiedzUsuń
  8. u mnie na szczęście pojawiły się chyba tylko dwa takie komentarze więc bardzo się z tego cieszę,że nie ma ich więcej;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Hahaha, ja tam wolę mieć satysfakcję, że ludzie sami będą zaglądać, a wcale nie trzeba nikogo zapraszać. No jedynie jak mnie na ciastka i herbatę zaprosi ktoś to chętnie! :D
    W reszcie przypadków reaguje tak samo.

    OdpowiedzUsuń
  10. no coś Ty! "proszę o komentarz, bo mi daje siłę pisać dalej." WTF?!
    a w ogóle to ja nie wiedziałam, że można oznaczyć jako spam tzn wiedziałam, ale jakoś zawsze usuwam bezpowrotnie. hmn.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ola u mnie też była, chyba jestem sławna :D

    A teraz pomóż mi dojść do 439804235 obserwatorów, obserwuję, liczę na rewanżyk, buziaczki i pozdrufki, nie zapomnij wpaść na mojego blogaska :*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie tej plagi póki co nie ma, ale i tak się nie pozbędziesz tego natrętwa, zazwyczaj spamowicze nie czytają ostrzeżeń, a tego typy posty taktują jak "przecież nie do mnie"! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj, mnie też to wkurza. Dlatego już po prostu często nie wchodzę do osób, które pod każdym moim postem zostawiają tego typu komentarze z lakonicznym "świetny blog", "super zdjęcia" itp. Widać, że liczą jedynie na liczbę komentarzy, byle jakich i notek raczej nie czytają.

    OdpowiedzUsuń
  14. ja tam olewam takie komentarze, jak im lepiej po dodaniu owego, to niech dodają - w granicach rozsądku.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ostatni komentarz najlepszy :D

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam spamy. Jaram się nimi jak kościół w Norwegii.

    OdpowiedzUsuń
  17. ale z was zołzy :o)
    przecież od kiedy wiadomo ile Tuskowa zarabia na swoim blogu oraz ile gratisów dostaje to nie jedna by też tak chciała. Ja też bym chciała, ale jestem za mało kreatywna i za leniwa żeby blog prowadzić i internet zaśmiecać - bo na tym by się w moim przypadku skończyło. Wole czytać, oglądać i komentować.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum