Autor: / 31 sie 2012 / 20 Comments /

Makijaż na szybko - Sleek Bad Girl

Dzisiejszy makijaż potraktujcie prosze z przymrużeniem oka. To taki mój zwyklaczek dzienniaczek, ale dla odmiany postanowiłam poszczelac oczka do aparatu, co okazało sie byc głupim pomysłem i wiekszosc zdjec poleciała do kosza ^^
Całe łoko pomalowałam paletką Sleek Bad Girl, tusz Lancome, baza pod cienie Soap&Glory, podkład Max Factor. Reszty nie pamietam :P
A na wieczór przygotowałam sobie denko miesiąca :) :)
Share This Post :
Tags :

20 komentarzy :

  1. Świetnie do Ciebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny. Ja od samego początku największą chętkę miałam ta tą paletkę sleka, ale kupiłam trzy inne a tą ciągle odkładam. W końcu muszę sobie sprezentować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja od początku chciałam Au naturel i dalej jej nie mam ;)

      Usuń
  3. wow uśmiechasz się! :D ładny makijaż, trochę wieczorowy. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo mi się podoba i pasuje do ciebie ;)

    Ps. zapraszam do mnie na mini rozdanie lakierowe ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. ja tez zazwyczaj w takim makijażu sie poruszasm, robie go szybko wiec dlatego;d
    bardzo ładny, prosty i szybki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Od dawna "czaje się" na paletkę bad girl ,ale obawiam się,że nie będę miała okazji żeby się tak malować.W każdym razie na Twoich oczach ten makijaż wygląda bardzo ładnie ponieważ pasuje do ich koloru.Podkreśla oko,a nie przytłacza.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tą paletką da sie też zrobic bardzo delikatny makijaż :)

      Usuń
  7. śliczny makijaż ,wypróbuje dzisiaj ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny, wieczorowy makijaż:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Napiszę tak-myślałam,że to zdjęcie modelki-śliczny makijaż,pięknie się prezentujesz.

    OdpowiedzUsuń
  10. ładnie ci w takim makijażu. : )

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładny makijaż. :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum