Autor: / 4 sie 2012 / 40 Comments / , ,

MLPFIM - Twilight Sparkle

Kolejny tydzień kucykowej akcji. Dziś na tapecie mani, bo akurat miałam lakiery, a i pomysł zrodził sie szybko. Przepis? Dwie warstwy Ciate Purple Sherbet, kropki Max Factor i 17, top W7. Oczywiście poodbijałam sobie pościel, no bo czemu by nie? 

Taka atrakcja, że łohohoho!
Jak mi na mani nie zależy, to sie nie zetrze, nie odbije, no nic sie nie stanie. Ale jak mam na drugi dzień rano wstac i nie bede miec czasu na poprawki to jak na złośc musi go szlag trafic. Też tak macie?
Tym kropkowym akcentem kończe moje wypociny. Przygotowałam niespodzianke dla aktywnych czytelniczek bloga, jak ją dopieszcze to przekonacie sie o co chodzi :)
Share This Post :
Tags : , ,

40 komentarzy :

  1. Przeurozce te kropeczki :)
    A co to za niespodzianka???

    Pokazywalam Ci te strone? Sprawdzona przeze mnie i znajoma, wiec smialo zmawiaj:
    http://www.fragrancedirect.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pokazywałas ^^ a niespodzianka bedzie niespodzianką, nie myśl że Ci powiem ^^

      Usuń
  2. Pięknie! :)) Ładne kolorki. Podziwiam cierpliwość, u mnie to by tak nie wyglądało, powstałaby jedna wielka ciapa ;]]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spójrz jeszcze raz na kciuka ^^ to moja "cierpliwosc" ^^

      Usuń
  3. Bardzo ładny ten podkładowy kolorek. :) ehh zawsze tak jest ze jak chcemy zeby cos wyszlo to nie wyjdzie, a jak nie chcemy to i tydzien mani bez odpryskow wytrzyma..

    OdpowiedzUsuń
  4. ale za to jaki ładny fiolecik :)

    OdpowiedzUsuń
  5. baaa jak maluję od niechcenia na weekend itp to zawsze pomimo sprzątania i pichcenia lakier trzyma się jak zażarty, a jak mam spotkanie czy wyjście na następny dzień to nie ważne ile przed snem maluję, rano przynajmniej na jednym muszę mieć szlaczek od pościeli :D to chyba taka magia.... ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pościelowe potwory dociskają posciel do paznokci ^^

      Usuń
  6. bardzo fajnie ;)
    u mnie też jak na złość zawsze coś się poodciska jak muszę na drugi dzień mieć idealny mani ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie to wygląda, ja nie mam czasu i cierpliwości na takie wymysły. :( Ale czasami też męczyłam się, dopieszczałam pazurki, a i tak wszystko się popsuło :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny! Podoba mi się :) Masz bardzo ładne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. muszę coś skropkować, koniecznie!

    OdpowiedzUsuń
  10. mrrrrr ciate super :) i cały mani udany!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny pomysł z tymi kropkami, spodobał mi się :> Mi ostatnio o dziwo nic na paznokciach się nie odbija :D

    OdpowiedzUsuń
  12. podoba mi sie to co widzą moje oczy :]

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładny mani:)masz bardzo ładne paznokcie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dzisiaj deser w takich kolorach jadłam :D Mniam!
    Twe pazurki smakowicie wyglądają :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Super! Jak zrobić takie kropeczki??? Nie mam pojęcia jak się do tego zabrać

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja mam pościel gwarantowaną przed jakimś wyjściem, na którym mi zależy, ah jak ja to uwielbiam! A kropeczki wyszły przeuroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny pomysł ;> Muszę się nauczyć robić kropki :P
    Zapomniałam podlinkować swój makijaż: http://impresjeiekspresje.blogspot.com/2012/08/makijaz-my-little-pony-twilight-sparkle.html

    OdpowiedzUsuń
  18. takie proste a jakie efektowne! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Tez tak mam;P Slicznie wyszly Ci pazurki;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Prześlicznie to wygląda. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne są! :) też takie sobie zrobię :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Wiesz, że cudowny?! Chętnie oddałabym swoje paznokcie w Twoje ręce. :D
    Wygląda dość banalnie, bo tylko jakieś tam kropki, ale kolory sprawiają, że bardzo przyjemnie się patrzy. No ten fiolet kocham....

    Miło, że szykujesz dla mnie niespodziankę. :D:D :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Eeeej, eeeejjj! Komentowałam ten wpis! Czyżby mnie do SPAMu wrzuciło?! ;<

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajne:D niby takie nic,ale jednak bardzo ładnie się prezentuje! I kurcze,zastanawiam sie czy wypada,ale skoro ładnie komentuje ogólnie twoje posty,to może nie będziesz zła,że zaproszę cię na swój blog:) w ostatnim poście dodałam kilka fot z paznokciami z japońskich magazynów , także z tutorialami,może cię zainspirują do stworzenia czegos na paznokciach:3

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum