Autor: / 12 sie 2012 / 19 Comments / , , , ,

BingoSpa jedwabne mleczko pod prysznic

Kosmetyki BingoSpa mieszkają już u mnie na tyle długo, że pora je opisac. Na pierwszy rzut - jedwabne mleczko do ciała. 

Aminokwasy wchodzące w skład jedwabiu wnikają do wnętrza wierzchniej warstwy skóry, zwiększając i utrwalając, efekt głębokiego nawilżenia ( głęboki efekt kondycjonujący).
 Polipeptydy - również będące składnikiem jedwabiu BingoSpa - posiadają silne właściwości błonotwórcze, tworzą cienki film ochronny na powierzchni skóry hamując utratę wody transepidermalnej.
 Aktywne składniki mleczka pod prysznic BingoSpa to również algi - Fucus, Nori, Wakame i Laminaria zawierające wiele kluczowych składników niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania komórek skóry: aminokwasy, cukry i sole mineralne a szczególnie jod, stymulują ogólny metabolizm i powodują wzrost wymiany osmotycznej przyczyniając się do zmniejszeniu objawów cellulitu
[źródło: BingoSpa]
Skład (który oczywiście można powiekszyc):
Produkt na dłoni:
Zaczne może od rzeczy, która bardzo mi sie nie spodobała, jest mecząca i troche irytująca - opakowanie. Wykonane jest z plastiku, bardzo łatwo wyślizguje sie z rąk. To jednak nic, jeśli przyjdzie nam z kosmetyku korzystac regularnie. Korek wizualnie jest bardzo fajny, niestety mokrymi rekami odkrecic go cieżko. Butelka nie posiada dozownika, przez co łatwo wylac za dużo kosmetyku. Minusów koniec.

Butelka jest przezroczysta, dzieki czemu widac ile kosmetyku zostało. Mleczko jest na tyle geste, że nie ucieka z gąbki i na tyle rzadkie, że nie odkłada sie na sciankach butelki. Zapach kosmetyku jak dla mnie jest bardzo przyjemny. Mleczko pieni sie przyzwoicie, myje i daje uczucie rozpieszczenia po cieżkim dniu. Niestety ja mam spooory problem z nawilżeniem skóry na nogach, wiec balsamu użyc musze. Na reszcie ciała mleczko spisuje sie dobrze, balsamu użyc moge, ale nie jest to konieczne. 

Cena kosmetyku zamyka sie w okolicy 10zł, wiec nie jest to dużo. Przy korzystaniu na dłuższą mete polecam zaopatrzenie sie w jakies opakowanie z dozownikiem i po prostu przelanie mleczka. Ja swoje zużyłam do połowy, druga czesc czeka na opakowanie z dozownikiem, bo polubiłam ten kosmetyk na tyle, że szkoda mi troche jak wylewa sie go za dużo.

Bardzo dziekuje za udostepnienie mi produktu do testów. Fakt, że otrzymałam go za darmo nie wpłynął na moją opinie. Jest ona szczera i opiera sie na moich odczuciach podczas i po używaniu produktu.
Share This Post :
Tags : , , , ,

19 komentarzy :

  1. A jak z zapachem?przyjemny? Ja generalnie lubię wszystko pod prysznic :) cena przyzwoita.. będę musiała spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie również te opakowania są niepraktycznie - aluminiowa nakrętka szybko się odkształca i ciężko odkręcić butelkę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe, czy jest dostępny w sieciowych drogeriach - może się skuszę jak wykończę otwarte żele.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem, że czesc kosmetyków bingospa jest dostepna np w tesco :P

      Usuń
  4. Muszę koniecznie wypróbować produkty tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja zmieniłam zakrętkę na taką z otwieranym wieczkiem i heja....można się myć:)
    ja dałam za niego 7 zł,był w promocji,zapach ma świetny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie ciekawi jeszcze jedwab do ciała, jak bede w PL to zerkne do sklepów, bo wiem że w niektórych można kupic, a jak nie bedzie to zrobie od razu zamówienie na ich stronie www, bo mam chrapke na kilka produktów

      Usuń
  6. Poluje na maski do włosów tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie nie przekonuje,zapewne przez opis samego dozowania go..nie cierpie się tak bawić podczas prysznicu,a ostatnio musze z nową odżywką do włosów.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluje współpracy :)
    Mleczko naprade fajne i wydajne :) ja do moich używam pompki z innego kosmetyku BingoSpa :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja niestety żadnej pompki nie miałam pod reką, wiec czekam, aż sie inny żel skończy :)

      Usuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum