Autor: / 3 lip 2012 / 25 Comments / , ,

Accesorize - 3 cudaki, które skradły mi serce

Nie wiem dlaczego post, który był opublikowany prawie miesiąc temu pojawił sie ponownie. Za usterki przepraszam :P


Dawno dawno temu opowiadałam Wam bajke o lakierach, króte kupiłam w promocji 3za2. Do Polski ich nie zabrałam, pomalowac nimi też nie zdązyłam. Wróciły do łask kilka dni temu. Chciałam Wam pokazac jak wyglądają w różnych kombinacjach, dlatego własnie taka forma. Tu od lewej : Emerald City, Pink Spice i Magic. Lakiery zaskoczyły mnie trwałością. Emerald City na moich stopach gości od ponad miesiąca (miałam nim ozdobne paseczki w połowie paznokcia, stąd brak odrostów i masakrycznie długich paznokci, bo ze spokojem moge piłowac :P)
Każdy z nich jest na swój sposób wyjątkowy i naprawde sporo można sie z nimi nakombinowac. 

1) Accesorize 3D glitter polish Emerald City. Jak on sie w słońcu mieni! To mój faworyt.
od lewej do prawej: max factor candy blue + EC, 3 warstwy EC, jedna warstwa EC i dwie warstwy EC
2) Accesorize 3D glitter polish Magic. Myślałam, że też sie pomieni, ale nie. Tzn tak, ale słabiej :P
max factor disco pink + Magic, barry m bright purple + Magic, dwie warstwy Magic, jedna warstwa Magic.
3) Accesorize nail polish Pink Spice. Wziełam z braku lepszego wyboru. Polubiłam, bo daje ciekawe efekty.
od kciuka - 17 knockout red + PS, Max factor ruby fruit + PS, max factor onyx + PS, dwie warstwy PS, jedna warstwa PS
Przeglądając oferte Accesorize byłam w szoku, że na stronie mają tak mało towaru. U mnie na zadupiu jest tego o wiele wiecej! Niestety dalej za mało. JA CHCE GLITTERY!

PS:
A tu bordziak z Oriflame bez numerka i na nim PS.Taaaaki ładny sie zrobił *__________*

Share This Post :
Tags : , ,

25 komentarzy :

  1. Te 3 glittery najładniej wyglądają jak mają jakiś lakier pod sobą ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niekoniecznie. Jak sie z 4 warstwy da, to podkładu nie trzeba :P

      Usuń
    2. popieram zdanie Wioli. ja tam oszczędna jestem, wolę 1 warstwę bazowego koloru i 1-2 glittera, zamiast 4. :)

      Usuń
  2. Magic jak dla mnie najładniejszy, ale wszystkie są prześwietne ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne są wszystkie trzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się z 'wypad' :)
    A tak w ogóle, to widzę małe zmiany na blogu - na lepsze oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno zrobiło sie luźniej i jaśniej. Chciałabym jeszcze jakoś poporządkowac to wszystko, ale nie mam pomysłu póki co

      Usuń
  5. suoer lakiery i swietnie sie prezentuja;))

    OdpowiedzUsuń
  6. ooo jaaa te lakiery są prześliczne! szczególnie ten turkus i fiolet wpadł mi w oko, piękne! :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie podkradłabym Ci ten czerwony :)

    OdpowiedzUsuń
  8. błękit skradł moje serce!

    OdpowiedzUsuń
  9. efekt z ostatniego zdjęcia najbardziej przypadł mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. czerwone i bordowe pazurki - cudo ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zawsze wzbraniałam się przed lakierami z Accesorize, bałam się, że będą po prostu brzydkie, takie 'jarmarkowe' ale chyba nie potrzebnie?

    OdpowiedzUsuń
  12. ładności :D już pewnie bym poleciała kupić, przynajmniej pink spice, ale teraz mam odwyk :/

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwszy i drugi mani-debeściaki. :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Te glittery są po prostu świeeeeeeeetne! Zakochałam się :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum