Autor: / 12 lip 2014 / 22 Comments / , , , , ,

Wyszłam za mąż, zaraz wracam, najpierw posmaruję twarz

Jeśli jakiś krem pojawia się u mnie po raz drugi to znak, że jest dla mnie w 100% dobry i że ciężko będzie mu znaleźć zastępcę. Tak było i w tym przypadku. Pierwszy krem dostałam w ramach współpracy. Drugi kupiłam, trzeci natomiast mam w domu i nie pamiętam skąd. Wiem, że będzie też następny, bo w przypadku kremu na dzień, który nada się pod makijaż nie mam tutaj lepszych propozycji. Krem Dermedic HydraIn3 Hialuro o dogłębnym działaniu SPF15 to jeden z niewielu moich KWC i bardzo się cieszę, że miałam kiedyś możliwość jego wypróbowania.

Dla przypomnienia skład:

To co w kremie (zaraz po działaniu) uwielbiam, to opakowanie. Proste, ciężkie, eleganckie. Spadło mi tylko raz i nic mu się nie stało, aczkolwiek nie polecam nim rzucać, bo płytki w łazience mogą się potłuc :D Zaraz po samym opakowaniu podoba mi się sreberko zabezpieczające, czyli taka norma w kosmetykach Dermedic.

Konsystencja jest treściwa, a to lubię. Jednocześnie krem jest dość lekki i nadaje się pod makijaż. Nie roluje się pod podkładem, nie wzmaga świecenia się skóry. Zapach, który od zawsze kojarzy mi się z ogórkami jest świetny na rano, taki świeży i nieprzytłaczający.

A co robi sam krem? Zdecydowanie działa, obietnice producenta spełnia i zdobywa coraz więcej fanek (dowód: wizaż.pl i strona KWC).

Krem naprawdę dobrze nawilża, łatwo pomaga pozbyć się suchych skórek. Nie zapycha, odżywia skórę i poprawia jej wygląd w krótkim czasie. Pozostawia na skórze miękką warstwę, ale nie jest to tłusty film. Krem bardzo dobrze się wchłania, dobrym wyjściem jest nałożenie go czasami grubszą warstwą na noc. Rano skóra nie jest tłusta, wygląda na wypoczętą i zregenerowaną.
Koszt kremu to ok. 40zł, jest jednak bardzo wydajny a i sama jakość swoje robi, więc polecam, polecam, polecam.


PS! Nie wyszłam za mąż.

Follow on Bloglovin
Share This Post :
Tags : , , , , ,

22 komentarze :

  1. Nie miałam go. Widzę, że bardzo się z nim polubiłaś. Chętnie bym go wypróbowała. Na razie używam serum z tej firmy :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogólnie mam bardzo duże zaufanie do tej firmy, mają dobre produkty w fajnych cenach :)

      Usuń
  2. Świetny blog, będę zaglądać tu częściej!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam jeszcze żadnego kosmetyku tej firmy, ale widzę, że są warte uwagi ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tydzień temu dostałam go do testów i póki co jestem zadowolona :) Słoiczek mam piekny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kusi mnie cała ta seria :-) na razie mam w zapasach wyłącznie micel :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Micel też mam i jestem zachwycona, aczkolwiek dopiero zaczęłam opakowanie, więc nie wiem co będzie po kilku tygodniach :)

      Usuń
  6. Kiedyś na pewno wyprobuje, ale musze uszczuplić zapasy : )

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam ochotę na serum z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam go jeszcze, póki co kończę serum na pory (ta zielona seria)

      Usuń
  8. Ja mam serum z tej serii i też jest ok. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. właśnie używam, niestety u nie ma kilka minusików ale nawilża bardzo dobrze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chyba nie mam żadnych zastrzeżeń. Nic mi do głowy nie przychodzi :)

      Usuń
  10. Brzmi bardzo fajnie, lubię kremy które nadają się pod podkład a jednocześnie nawilżają bez nadmiernego świecenia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hmmm muszę się chyba za nim rozejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum