Autor: / 1 lip 2014 / 24 Comments / , , , ,

Pinky crackle

Paznokcie mi odżywają, praca już nie daje im tak w kość bo nauczyłam się je chronić. Mimo to ciągle coś mi staje na przeszkodzie żeby stworzyć jakieś nowe mani. Niemoc twórcza nadeszła, i poza pomalowaniem paznokci kolorem plus ewentualnie topem nie dzieje się nic. Żeby to zmienić zaczynam od podstaw, czyli kolor bazowy, ćwieki i coś dla urozmaicenia, w tym wypadku pękający top Claire's. Nie do końca jestem zadowolona, ale nie mogę narzekać, wszak mogłam poprzestać na czerni.

Generalnie w czarnych paznokciach czuję się bardzo dobrze, więc odrobina różu mi tu nie zrobiła zbyt dużego bałaganu. Mani nosiło się przyjemnie i w sumie trochę żal było zmywać, bo nie wiedziałam jaki kolor tym razem narzucić. Narzuciłam... czarny. To oznacza, że za kilka dni będzie kolejne czarne mani :D

Wykorzystane lakiery:
MUA no2
Claire's Crackle Pink
Ćwieki BornPrettyStore
Color Club top coat

Gdybyście chciały złożyć zamówienie w BPS to przypominam o możliwości skorzystania z 10% rabatu :) wystarczy użyć kodu PDG10

Follow on Bloglovin
Share This Post :
Tags : , , , ,

24 komentarze :

  1. bardzo fajnie to wszystko ze sobą wygląda, mam pytanie gdzie kupiłaś te różowe ćwieki?
    pozdrawiam i zapraszam do mnie :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) ćwieki kupiłam w sklepie Bornprettystore.com :) Są też na Ebayu i oczywiście allegro, ale osobiście uważam że na allegro sprzedawcy przeginają z cenami :)

      Usuń
  2. podoba mi się takie połączenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ależ mi sie podobają te gwiazdki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  5. super galaxy :)
    podoba mi się takie połączenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. a mi się podoba, wszystko ze sobą ładnie współgra, nawet pekacz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. eee zupełnie nie w moim stylu, nie miałabym pojęcia do czego to pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Według mnie wyszło świetnie! Bardzo mi się podoba :).

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie!
    Jak nie jestem fankom "krakli", tak tutaj mi się spodobało.

    OdpowiedzUsuń
  10. Co to taki mroczny humor masz ?^^ ja tez czasem wracam do czerni ale to ze względu na humor : p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja akurat mam humor mocno czarny ostatnio, ale wbrew pozorom nigdy nie odzwierciedlam tego na paznokciach :D ta czerń tam weszła przez przypadek :)

      Usuń
  11. czerń + róż zawsze spoko :D mnie się podoba, nawet z tym pękaczem ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem ciekawa jak ten pękacz sprawdziłby się na białej bazie :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum