Autor: / 9 lip 2014 / 31 Comments / , , ,

Gloucester Road

Poszłam sobie jakiś czas temu do TkMaxxxa poszukać lakierów. Poluję na holograficzne Color Cluby, ale szczęście mnie omija. Szukając też innych marek trafiłam na Nails Inc., a że był mocno przeceniony to wzięłam. W domu okazało się, że jego nazwa - Gloucester Road - jest mi bardzo bliska, bo po wyjściu z domu muszę iść 2-3 minuty i jestem na ulicy o tej właśnie nazwie :) Nie wiedziałam z czym go połączyć, więc sięgnęłam po Peaches and Cream od Wibo. Duet naprawdę zgrany, tylko ten Wiboś dalej kapryśny i szlag mnie trafia jak mam nim paznokcie malować.

Zgrubienia na paznokciach spowodowane są trzema wartwami Wibo i grubą wartwą SV. Plus jest taki, że ta gruba warstwa SV ściągnęła mi lakier po dniu noszenia, brokat zdjęłam tak samo, chociaż było minimalnie trudniej. Życzcie mi, żeby mi się SV jak najszybciej skończyło, bo cierpliwości mi zaczyna brakować :D

Wykorzystane lakiery:
Wibo Gel Like Peaches And Cream
Nails Inc. Gloucester Road
Color Club Top Coat

Follow on Bloglovin
Share This Post :
Tags : , , ,

31 komentarzy :

  1. Fajny piasek, dodał uroku. Ciekawy akcent ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. duet świetny, chociaż ja tez nie mam nerwów do tego z wibo : p ale nails inc cudownyyy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja mam nerwy tylko dlatego, że lakier dobija dna :D

      Usuń
  3. pięknie

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion
    :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nails Inc jest boski! Teraz będzie mi się marzył i śnił po nocach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie w TK ich było od groma, kupić Ci jak będzie?

      Usuń
  5. podoba mi się te złoto :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolory lakierów mi się podobają - oba jakoś tak wpasowują się w moje klimaty ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się to połączenie:) Ja maluje paznokcie tak często ze to ściąganie czasem ułatwia mi sprawę:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :D Nie raz specjalnie SV nakładam i po godzinie lakier ściągam :D

      Usuń
    2. Kupiłam dziś 8 nowych lakierów.... 7 przecudnych topow z Life. Jestem w pracy i patrze na nie i zastanawiam się jak je wypróbować żeby nikt nie widział 0.o Choroba....

      Usuń
    3. Na stopach próbuj, udawaj że masz drzazgę w pięcie :D

      Usuń
  8. Uwielbiam takie połączenie. Całość rewelacyjnie wygląda.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne mani, podoba mi się :).

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładnie wyszły. ;] Mam podobny piasek.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum