Autor: / 24 lip 2014 / 21 Comments / , ,

Nail Rock Kits

Kiedyś robiąc zakupy w jednym z fajniejszych brytyjskich sklepów trafiłam na zestawy ozdób do paznokci. Wzięłam je tylko z jednego powodu - ćwieki w kształcie gwiazdek. Mam co prawda jakieś, ale moje były za duże (5mm) a te w zestawach mają.... 3mm! Jeden set kosztował 1.99£, więc nie mało, ale przynajmniej wiem że takie ćwieki istnieją i mogę ich spokojnie szukać na Ebayu. Nail Rock Kits dostępne są online, natomiast osoby mieszkające w UK mogą na nie trafić w... Saversie. DO wyboru jest zestaw złoty, granatowy i różowy, na który ja się nie skusiłam. 

Każdy zestaw składa się z lakieru do paznokci w formie pisaka (no nie do końca, ale nie mam pojęcia jak to nazwać), brokatu/zamszu i trzech rodzajów ozdób. W złotym znalazł się bulion w trzech kolorach (złoty, srebrny, czarny), małe złote gwiazdki i małe złote korony.

Zestaw granatowy Ma duże srebrne ćwieki, które są zdecydowanym niewypałem, małe srebrne gwiazdki i małe okrągłe ćwieki. Zamiast brokatu mamy tutaj zamsz, ale przyznam szczerze że boję się go użyć :D Nie wiem czemu, chyba przeraża mnie bałagan :)

Na opakowaniach producent umieścił próbkę tego, co znajduje się w pisakach, niestety nie pamiętam co było w różowym zestawie. Pomysł fajny, chociaż ja zauważyłam to dopiero podczas robienia zdjęć opakowaniom. Generalnie brawo za opakowanie ogólnie, bo mamy tu inspiracje, dokładny skład, zawartość i wszystko to czego i tak z natury nie czytam.

Sam pisak pisakiem nie jest, bo chociaż w nazwie ma pen, to w rzeczywistości jest to coś co wygląda jak igła. Nie wiem jak złoty, ale niebieski lakier jest raczej słabo kryjący, więc i tak igiełki nie wykorzystam. Plus jest taki, że jak się odkręci część z igiełką to mamy pędzelek. Kilka minut zajęło mi rozgryzienie tego :D

Ozdoby w pudełkach są w wytłoczonych pojemnikach, więc u mnie od razu został przesypane do słoiczków. Recenzja samych lakierów i zamszu może się pojawić jak już to przetestuję, na chwilę obecną mam za sobą tylko zabawę ćwiekami i bulionem.

Same gwiazdki, bo to o nich chciałam dziś napisać, to bardzo pozytywne zaskoczenie. Tutaj od razu porównanie ich wielkości z tymi normalnymi gwiazdkami sprzedawanymi przez większość portali aukcyjnych i sklepów z akcesoriami do paznokci. Jak widać różnica jest duża, co u mnie przekłada się na komfort noszenia. Bardzo lubię szczególnie srebrne maleństwa, więc nie obędzie się bez zamówienia zapasów na Ebayu.


Swoją drogą - kompletuję kolejny zestaw na rozdanie (wspominałam o nim, znowu chcę żeby był na wypasie), więc dajcie znać, czy chciałybyście znaleźć w nim taki Nail Rock Kit :)

Follow on Bloglovin
Share This Post :
Tags : , ,

21 komentarzy :

  1. fajne sa te male gwiazdeczki ;) ogonie ciekawe zestawy

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne :) ja szczerze mówiąc też boję się zamszu, raz, że niezbyt mi się to podoba, a dwa - niezbyt to praktyczne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mnie razi to, że umyję raz ręce i mani do wymiany :/

      Usuń
  3. Ja chętnie bym wypróbowała;)

    OdpowiedzUsuń
  4. A zapowiadało sie tak fajnie ;D nie wiem gdzie bym tyle ozdób zużyła ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ten pisak to rapidograf ;)

    świetne zestawy, szczególnie czarny kolor, bo w złotym podobają mi się tylko korony ale też kolor bym zmieniła

    OdpowiedzUsuń
  6. genialne są te zestawy! ;) te gwiazdeczki są cudowne ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. złoty zestaw baaardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja lubie takie igły ! Mam kobaltowy kolor z claire's i jest świetny! A taki zestaw chętnie bym widziała u siebie <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Srebrne gwiazdki są prześliczne. ;]

    OdpowiedzUsuń
  10. a ja bardzo lubię zamsz, wytrzymuje u mnie kilka dni, tylko że ja nie posypuję paznokci, tylko wkładam je do słoiczka - zauważyłam że dzięki temu dłużej wytrzymują :)
    bardzo fajne zestawy :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum