Autor: / 11 lip 2014 / 19 Comments / , , , ,

Pink Splatter

Jak zapowiedziałam kilka dni temu kolejne mani z czernią w tle. Tym razem jednak czerni jest mniej, więcej natomiast czegoś co miało być różem, ale miało tyle pomarańczowych tonów, że mój aparat zwariował. Naprawdę nie wiem co bym zrobiła bez czarnego lakieru (mam trzy, może nie zabraknie. A jakby zabrakło to następnym razem kupię pięć, a co mi tam). Tutaj jest mniej mrocznie, brakuje mi jednak czegoś. Ćwieki odpadały bo nie miałam odpowiedniego koloru, następnym razem powalczę z taśmą i może z jej pomocą urozmaicę trochę wszystkie proste mani, które są chwilami aż zbyt nudne :D

Wykorzystane lakiery:
MUA no2
Catrice C02 Jetsetter
Claire's Pink Splatter
Color Club top coat

Follow on Bloglovin
Share This Post :
Tags : , , , ,

19 komentarzy :

  1. Faktycznie widać kolorek trochę przekłamany ale to nic i tak jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Całościowy efekt bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super połączenie kolorów ;) podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mi się podoba :) ten splatterowy lakier z Claire's jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na moich pazurkach czarny jakoś tak nie bardzo mi się podoba, ale u innych uwielbiam ten kolor :)
    Fajna kombinacja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ten top daje taki super efekt żelowych pazurów?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jest dość gęsty więc ciężko go nałożyć cienką warstwą więc stąd takie buły :)

      Usuń
  7. Niby prosty pomysł, a efekt jest zniewalający :))

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne połączenie ;) dawno nie miałam na paznokciach zadnego toppera

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja regularnie po nie sięgam :D Uwielbiam takie urozmaicenia :D

      Usuń
  9. Kojarzy mi się z Halloween:D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum