Autor: / 25 lip 2014 / 31 Comments / , ,

Perłowy swatch i odrobina prywaty

Miałam na dziś przygotować mani, ale nie zdążyłam ogarnąć zdjęć. Są, ale nieobrobione i dalej na aparacie. Tym samym skazuję Was na obejrzenie swatcha. Lakier jest ładny i nie przekonał mnie przez kilka tygodni, aż użyłam go pod stemple. Bell Fashion colour 305 to róż z domieszką perły, która na paznokciach jest bardzo subtelna. W zasadzie widać ją głównie przez to, że pędzelek zostawia po sobie ślad. Da się to ukryć, ale dziś się już nie wysilę na to :D

Zdjęcia robiłam jakoś w zimie, więc słońca mało a nawet jak już wyszło to było.. dziwne :D Generalnie kolor udało mi się uchwycić dobrze, więc swatch uważam za udany :)

Co do prywaty zaś - mam pracę :) Pisałam niedawno że jestem bezrobotna, ale jak się okazało tylko na chwilkę :) Praca jest jedną z tych, które bardzo chciałam, otóż od poniedziałku (no w sumie to dziś już też!) można mnie spotkać w Primarku w Bristolu :)

A teraz najlepszy moment dnia - uciekam do pracy! :D


Follow on Bloglovin
Share This Post :
Tags : , ,

31 komentarzy :

  1. Bardzo subtelny kolor :)
    Gratuluje zdobycia pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny kolorek ;) nawet jak na perłowy to ładnie kryje ;) podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny kolorek;) Gratuluję znalezienia pracy!

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo, będziesz źródłem Primarkowych dobroci, haha :D to powodzenia w nowej pracy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Na ostatnim zdjęciu mi sie bardzo podoba kolor, taki typowy jasny wakacyjny róż : )

    OdpowiedzUsuń
  6. piekny kolor, bardzo moj :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny kolorek

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ooo, zazdroszczę pracy...paznokci też :) piękne są

    OdpowiedzUsuń
  9. a dzisiaj właśnie myślałam o Primarku, że chętnie bym jakiś odwiedziła... lecę do Bristolu :D
    gratulacje :)

    lakier nie w moim typie, ale lubię tę serię:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam! Mam wolne łóżko w domu! :D
      Dziękuję :)

      Usuń
  10. Mam go. Mnie ta perła strasznie razi i leży nieużywany...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie nie razi, bo pod zdobieniami jej tak nie widać :)

      Usuń
  11. Gdyby nie ta perła ....

    Gratuluję pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. A mnie się podoba :D. Gratuluję pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zwykle stronię od perły w lakierach, ale ten ma jakiś taki dziewczęcy urok, że mnie do siebie przekonał :) Kurczę, Ty to masz tempo! Chyba muszę wyemigrować, żeby znaleźć pracę tak szybko :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja zawsze mówiłam że w UK bezrobotni są tylko Ci, którzy pracować nie chcą :)

      Usuń
  14. Gratuluje znalezienia pracy :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję kochana takiej wspaniałej pracy :) Szkoda że u mnie w mieście dalej cisza... :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Elegancki, delikatny kolor

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum