Autor: / 31 lip 2014 / 7 Comments / ,

Pigułka - lipiec 2014

Kolejny miesiąc uciekł w popłochu, coraz częściej myślę o zimie i generalnie już nie mogę doczekać się stycznia. Podsumowanie miesiąca z perspektywy bardziej prywatnej będzie na blogu jutro albo w sobotę, bo mnie praca czasowo mocno ograniczyła. Tymczasem Piguła na szybko, mam nadzieję że zdążę napisać wszystko co chciałam zanim będę musiała biec na autobus :)

Klasycznie na blogu przeważały paznokcie, chociaż raczej bez szaleństw. W sierpniu będzie więcej pielęgnacji, a po nowym roku nie będzie jej tu już prawie wcale :)

Pinky Crackle - Mani proste i więcej u mnie nie zagości, bo pękacza już nie mam. Pękł!

MoYou vol.1 - pierwsze mani z użyciem płytki MoYou. Teraz idzie mi lepiej, więc będą kolejne. I kolejne. I kolejne :D

Dupe: Orly vs Catrice - porównanie dwóch pięknych drobinkowych czerwieni, które obiecałam daaaaaawno temu.

Mist - post o lakierze ładnym i kłopotliwym, ale chyba nie mogłabym go sobie odpuścić.

 

TOP10: Niezapominajki, czyli najpopularniejsze posty - nazwa mówi sama za siebie :) Spis najpopularniejszych postów powisiał, więc pora na nowy :)

 

Nowy stary tatuaż, wybór miejsca -pierwsza część tatuażowa. W drugiej będzie trochę więcej o pielęgnacji i może o moim nowym projekcie? :)

 

Jak w moich lakierach zapanował porządek - no właśnie, jak? :)

 

Gloucester Road - połączenie pięknego glitteru i okropnego w obsłudze Wibo ze starej, blogerskiej kolekcji.

 

 Delikatny makijaż dzienny z kreską- Taki mały dowód na to, że czasami wychodzę z domu bez czarnej kreski :)

 

Pink Splatter- Kolejny mix z czernią, tym razem aparat nie wyrobił i przekłamał kolory.

 

Wyszłam za mąż, zaraz wracam, najpierw posmaruję twarz -  no właśnie. Smaruję i wcieram i końca nie widać. Niech tak zostanie :)

 

Miyo Lipgloss - 04, 06 - nic innego jak post o dwóch błyszczykach, co ukradły księżyc. To znaczy próbowały, ale im nie pykło.

Ulubione blogi cz.2 - ponownie - jak sama nazwa wskazuje jest to druga część moich ulubionych blogów. Trzecia się tworzy :)

Życie w UK: sklepy kosmetyczne, które warto odwiedzić - post dość popularny, więc warto go przypomnieć :)

Lambre no.3 - jak pachnie lato? -opisy zapachów nie są moja mocną stroną, ale żeby nie było że nie pachnę - czasami się pojawić muszą :D

DIY: gazetowe paznokcie - tutorial na paznokcie z odbitym tekstem, który mi nie wyszedł bo nie pomyślałam, że na tipsie będzie zbyt ślisko :D

Crabtree&Evelyn - love it! - Opis sklepu, w którym chcę kiedyś pracować i który mógłby być moim drugim domem

Małe czarne - paznokcie. Minimalizm u mnie wiedzie prym :)

Róże - post do projektu u RedRouge. Zadowolona z tego mani byłam. No i odbiłam trochę gazety :)

Galalalalaxy - Mały powrót do przeszłości, kiedy Galaxy królowało na paznokciach :)

Nail Rock Kits - post o zestawach ozdób, które można kupić w UK. Niezłe i tanie, chociaż osobiście trochę bym zmieniła :)

Perłowy swatch i odrobina prywaty -swatch jak swatch, chwalę się nową pracą :)

Tulipany - drugi post dla RedRouge. Tym razem minimalizm poszedł się... kochać.


OESU! Tak szybko już dawno nic nie napisałam :D Spadam do pracy, a Wam życzę miłego dnia! :)


Follow on Bloglovin
Share This Post :
Tags : ,

7 komentarzy :

  1. Ooo fajna pigułka, wszystko w jednym miejscu! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem u Ciebie pierwszy raz, więc cieszę się ze trafiłam na post podsumowujący miesiąc :) piękne zdobienia ja niestety mam lewe ręce do paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne są takie podsumowania ;) dzięki temu wiem co opuściłam na Twoim blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Milej pracy! Ja tez wlasnie jestem w pracy! I do tego u mnie burza!

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Pracowity miesiąc MIAŁAs : a każdy post widziałam : )

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum