Autor: / 4 lip 2014 / 34 Comments / , ,

Mist

Na mojego maila trafiło kilka pytań odnośnie jasnych, niekoniecznie kryjących lakierów, które ładnie rozjaśnią płytkę ale nie są klasycznymi nudziakami. Przejrzałam swoje zbiory i okazało się, że mam coś, co się nada i prawdopodobnie nadal jest w sprzedaży (jeśli nie ma to mea culpa, ale nie jestem na bieżąco z zaopatrzeniem drogerii polskich).
Mój wybór padł na Wibo, więc lakier to koszt rzędu 5-6zł. Ma numerek 231, lekki złoty shimmer i generalnie miałam nadzieję, że będzie kryjący. No ale nie jest, a że mam dwa to jednego się bardzo chętnie pozbędę :)

Efekt, który widzicie na paznokciach to zasługa czterech wartw i Seche Vite. Ten drugi ściągnął mi lakier płatami już po kilku godzinach, niemniej przez ponad pół dnia z przyjemnością patrzyłam na swoje dłonie i paznokcie. Lakier, mimo wady jaką jest krycie jest naprawdę ładny i chętnie po niego sięgam :)

Mam jeszcze dwa inne lakiery tego typu, więc pewnie za jakiś czas na blogu pojawi się kolejny :)

Follow on Bloglovin
Share This Post :
Tags : , ,

34 komentarze :

  1. Jutro idę szukać tego lakieru w moim Rossmanie! Bardzo ładnie wygląda na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładny jest :) tylko szkoda, że słabo kryje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami się zastanawiam, czy to wada czy zaleta :)

      Usuń
  3. fajny kolorek :) szkoda, że trzeba nakładac tyle warstw...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można mniej na jakąś jasną bazę w zbliżonym kolorze :)

      Usuń
  4. rzeczywiście to taka mgiełka! daje bardzo ładny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, aż mi tęskno za tak długimi paznokciami :D

      Usuń
  5. Ładny lakier. Nigdy się z nim nie spotkałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. lakierek fajniutki ;) chociaż ja wolę te kryjące :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja czasami lubię sięgnąć po takie mleczniaki ;)

      Usuń
  7. mam też kilka podobnych i ost z Cleme taki mi się trafił :) spodobał mi się :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie z Cleme kilka kolorów korciło, ale kupię pewnie dopiero jak do Polski polecę :)

      Usuń
  8. ostatnio bardzo lubię takie niekryjące mleczaki, ten jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. kolor przyjemny jednak wolę bardziej kryjące lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam taka mgielke z essence z tej serii candy, na początku myślałam ze No dramat... A potem Uznałam, ze jest naprawdę bardzo fajny : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja na nie patrzyłam i zupełnie mnie nie skusiły :)

      Usuń
  11. Uwielbiam go! Miałam już 2 opakowania i kupię kolejne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż tak dobrze mi zużywanie lakierów nie idzie :D

      Usuń
  12. Ładny, bardzo delikatny, tylko smutek, że nie kryje w pełni :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, mnie zawsze boli, kiedy kupię jasny lakier, który nie kryje całkowicie. Chociaż czasem dla odmiany użyję półprzeźroczystego i na ten bym się skusiła - ładnie u Ciebie wygląda :)

      Usuń
    2. Mnie najbardziej boli jak kupię biały i po trzech warstwach mam ochotę rzucić nim przez zamknięte okno :D

      Usuń
  13. 4 warstwy to stanowczo nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj, nie dla mnie, te przeswity są straszne...:/

    OdpowiedzUsuń
  15. kolor bardzo ladny ale 4 warstwy...

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum