Autor: / 2 lip 2014 / 22 Comments / , , , , , ,

MoYou vol.1

Widziałyście moje płytkowe zbiory, więc pora na mani. Mani jest stare (a to niespodzianka!), z czasów kiedy jedyny stempel jaki miałam mógłby być młotkiem, taką twardą gumę miał. Cośtam jednak się odbijało, a ja żyłam w niewiedzy, że miękkim można lepiej. Wspomniany miękki stempel już mam, ale jego przedstawię za kilka dni, bo zdjęcia się obrabiają dopiero. No i będzie więcej stemplowania, bo w końcu zaczyna mi wychodzić. Tu możecie jeszcze przymknąć oko na błędy, bo się uczyłam. Następne mani będziecie mogły zjechać od góry do dołu, jeśli nawalę :D
Bazą jest jeden z moich ulubionych lakierów Color Club o nazwie Wicker Park. Ni to róż, ni to fiolet kryje przy jednej grubszej albo dwóch cienkich warstwach. Dołożyłam srebrne kwiatki, które przy skórkach mi się nie odbiły, a same skórki to mogłabym wykorzystać do ścierania marchewki, ale na szczęście ten stan jest już za mną :) Na to top, po dniu noszenia dodałam jeszcze top matujący i mani gotowe.

Wybrany wzór:

Wykorzystane lakiery:
Color Club Wicker Park
Barry M Silver Foil Effect
MoYou London The Pro XL 06
Color Club top coat
Dor top matujący

Follow on Bloglovin
Share This Post :
Tags : , , , , , ,

22 komentarze :

  1. Bardzo ładne, delikatne mani :) Cudowny wzór :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się ale żałuję, że wzór nie jest bardziej widoczny. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie te kolory wyglądają w macie :) Zazdroszczę tych wszystkich płytek!

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się zestawienie kolorystyczne :)
    Lubię wzorki, ale jestem totalnym beztalenciem artystycznym, więc może bym się polubiłam ze stemplami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze możesz kupić jakiś tani na próbę i jeśli się okaże, że to lubisz to zainwestujesz w coś lepszego :)

      Usuń
  5. bardzo udane stemple i piękny wzór :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zwykle piękne paznokcie u ciebie!
    pozdrawiam i zapraszam do mnie :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładnie to wygląda, a skoro masz teraz tyle nowych wzorów to będziesz szalała ze zdobieniami :) Ja mam mini zestaw do stempelków z Essence i leży nieużywany bo nie wychodziły mi i nie miałam cierpliwości do nich.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też nie wychodziło, ale winny był stempel. Teraz mam lepszy i nie narzekam :)

      Usuń
  8. Wicker Park - fajna nazwa ;) ładne delikatne połączenie

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobrałaś świetne kolory. Choruję na srebrny lakier, który będzie nadawał się do stempli, a nie pomyślałam o BarryM :D Jak na początki stemplowania, to jest świetnie. Już nie mogę się doczekać kolejnych mani z użyciem MoYou :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie mogę się doczekać, ale ciągle coś mi staje na drodze :D

      Usuń
  10. Ładnie wyszło. :)
    Ja nie potrafię stempelków używać, mam 2 lewe ręce do tego .. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Mi też nie wychodzi tak jak innym dziewczynom, ale może za kilka lat się uda :D

      Usuń
  11. podoba mi się :) takie delikatne i kobiece ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum