Autor: / 26 lip 2014 / 25 Comments / , , , , , , ,

Tulipany

Projekt u RedRouge trwa, przede mną tulipany. Niestety, okazało się że te z płytki MoYou XL są za duże (a normalne są za małe, jak żyć?), więc są tylko na kciukach. Malowałam je kilkoma kolorami, więc nawet nie wysilę się na wymienienie wszystkich! Po prostu nie pamiętam... Niemniej zdobienie całkiem spoko, gdybym nie dodała ćwieków. Kto jak kto, ale ja zawsze muszę dopieprzyć za dużo.

Paznokcie rosną, a ja powoli przygotowuję się na wzmocnienie ich metodą fiberglass. Materiały już mam, czekam tylko na lepszą długość bo takie ogryzki mi się nie łamią :) Metoda okazała się prosta, bo kciuka wzmocniłam w 2 minuty i od kilku dni nie mam jeszcze żadnych zapowietrzeń czy uszczerbków. Pełniejszą relację zdam za 6-7 tygodni, po podobno tyle fiberglass się trzyma :)

Wykorzystane lakiery:
Essence Give me nude, baby!
Essence Stamp me black!
Miyo Papaya/Mango 29
MUA Amaretto Crush
MoYou XL PRO plate 12
Ćwieki 
Bell Bio 3w1

Follow on Bloglovin
Share This Post :
Tags : , , , , , , ,

25 komentarzy :

  1. Tulipany wyglądają cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Tulipany wyszły bosko! Efekt końcowy bardzo mi się podoba. Podziwiam Twoją wytrwałość :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne te tulipany! Aż się dziwię, że dzięki płytce można takie cudo wykonać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie się prezentują. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam tulipki, ale na pazurkach ich jeszcze nie miałam, zmaluje je zapewne na wiosne

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie Ci to wyszło :)

    MSjournalistic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne tulipany :)) super połączenie kolorów, stempla i ćwieków :D

    OdpowiedzUsuń
  8. eee, mnie się podoba to zdobienie ;) a te ćwieczki moim zdaniem pasują! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo mi się podoba i to z ćwiekami, bez nich byłoby nudno :)

    OdpowiedzUsuń
  10. koniecznie opisz fiberglass, kiedyś bardzo chciałam wypróbować tej metody ;)
    tulipanki z tej płytki mega mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładnie pokolorowałaś te tulipanki, moim zdaniem nie dopieprzyłaś za dużo (ale co ja tam wiem, ostatnio mam manie na ćwieki więc...) Czekam na notkę o fiberglasie- daj znać jak poszło i czy podziałało :)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajnie to wygląda :) chociaż faktycznie jeden ćwiek na paznokieć by wystarczył :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum