Autor: / 10 lip 2014 / 14 Comments / ,

Delikatny makijaż dzienny z kreską

Kiedyś kupiłam sobie trzy kosmetyki. Kredkę, którą uwielbiam i dwa cienie do powiek, które nie podeszły mi w 100% ale i tak dość mocno je lubiłam. W ramach eksperymentu zrobiłam nimi makijaż, którym dzisiaj się dzielę. W sumie makijaży na blogu nie było od dawna, więc tym bardziej mi pasuje, że to właśnie te zdjęcia odkryłam w kolejce :)


Kredka Rimmel Spark it up! 300 Ultraviolet okazała się najlepsza z tej trójki i jako jedyna ze mną została. Jest miękka, chociaż jej drobinki czasami lubią podrapać, ma ładny mocny kolor i nieźle się trzyma. A cienie? No tu już gorzej.

Skusiłam się na odcienie 310 Dark Green i 840 Orange Rivera od Astor i powiem Wam, że po takiej marce spodziewałam się czegoś lepszego. Dark Green jest w rzeczywistości raczej szary, kojarzy mi się z popiołem. Pomarańcz jaka jest wszyscy widzą. Niestety - wszystko tak wygląda tylko w opakowaniu. Na oku bajka się kończy.

Dwa zdjęcia poniżej idealnie pokazują piękny kolor kredki i słabe krycie cieni. Na bazie wyglądały bardzo podobnie więc już nawet nie chciałam jej marnować na swatche, bo mi się kończy a w Polsce będę dopiero za kilka miesięcy.

Makijaż zrobiłam w kilka minut - na całą powiekę dałam pomarańczowy cień i zgasiłam to szarością. Wyszło coś bliżej niezidentyfikowanego, ale w swej prostocie ładnego. Niestety blendowanie cieni to porażka, bo po prostu znikały mi z powieki. Żeby nie było pusto dodałam kreskę, mocno wytuszowałam rzęsy i podkreśliłam dolną powiekę odrobiną cienia w kremie marki Seventeen.



Follow on Bloglovin
Share This Post :
Tags : ,

14 komentarzy :

  1. czasami maluję się podobnie :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny, faktycznie taki dzienniak, ale ta kreska robi swoje ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba :) Pięknie i delikatnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze jakaś dobra duszyczka może dopilnować żeby ci kredki nie brakło;)

    Szkoda bo ten pomarańcz bardzo mi się podoba. Ale w Sleek Respect tez jest wiec przeżyje:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale mi się baza kończy, a nie kredka :( Już na oparach jadę :<

      Usuń
  5. bardzo ładny i prosty makijaż ;>

    OdpowiedzUsuń
  6. Faktycznie te cienie to dramat!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum