Autor: / 1 kwi 2012 / 6 Comments / , , ,

walka tuszy do rzęs - MF vs Lancome

Nie jestem zwolenniczką posiadania dziesięciu różnych tuszy do rzęs. Jak mam jeden, to nie zdążę go zużyć, bo data ważności mija. Teraz mam dwa. Lancome Hypnose od siostry i Miniaturkę Max Factora. Zazwyczaj używam obu, a to dlatego, że:
  • lancome znacznie pogrubia
  • max factor wydłuża
  • szczoteczka mf lepiej rozczesuje
  • lancome jednym pociągnieciem nakłada więcej tuszu, mf niestety trzeba sie namachać



Tu szybkie swatche. Na rzęsach mam jedną warstwę tuszu.

a) Lancome (wyczesany, bo lubi sobie zostawiać grudki)

b) Max Factor

W zasadzie tytuł postu jest mylny, bo to nie walka. U mnie to współpraca. Efekt użycia obu tuszy naraz można zobaczyć tu:
Dla mnie takie rzęsy to strzał w dychę. Wiadomo, zdarza mi się nakładać wiecej tuszu, ale zdarza sie tak tylko wtedy, gdy nie mam nic innego na oku. Mimo wszystko staram się je zawsze wyczesać ;)

więcej zdjeć makijażu pojawi się za kilka dni :)
Share This Post :
Tags : , , ,

6 komentarzy :

  1. Uwielbiam Hypnose. Lepszego jak dotąd nie używałam. A na co dzień mam MF False Lashes. Efekt nie jest spektakularny, ale rzęsy są naturalne i ładnie rozdzielone..

    OdpowiedzUsuń
  2. Super makijaż na ostatnim zdjęciu:)
    dużo dobrego słyszałam o tym tuszu z Lancome:]

    OdpowiedzUsuń
  3. A nie wydaje Ci się, że te pierwsze partie Hypnose były dużo lepsze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mam porównania, bo nigdy wcześniej z niego nie korzystałam. To mój pierwszy raz. Rzadko wracam do jakiegoś tuszu, lubię kombinować ;)

      Usuń
  4. ja też wole mieć 1 ale dobry :)
    o tym nie słyszałam -.-
    ps.Cuddowny makijaż na ost.zdjęciu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnie zdjęcie - śliczny makijaż :))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum