Autor: / 14 kwi 2012 / 8 Comments /

Uwaga! Złodziej(ka)! ;)

Kradziej ze mnie jakich mało! Serio.

Przeglądałam dziś bloga Kasi, no i trafiłam na jeden z mani, który zrobiła. Popatrzyłam, potem zrerknełam na własne paznokcie, które wołały o szybką naprawe i pomyślałam, że przecież to raz dwa zrobie i bede miec spokój na trzy dni.

Ale:
1)Nie miałam takich ładnych naklejek. Wziełam inne i je pociapkałam lekko lakierem.
2)Nie miałam zielonego lakieru z drobinkami. Zmieszałam mój zielony ze srebrnym.
3)Nie umiem robic kropek.
4)Nie mam sondy, wiec kropki zrobiłam cienkimi pedzelkami.

Kasiu, mam nadzieje, że mi wybaczysz.

 I w gratisie chińskie naklejki, których użyłam. Lekko przebija mi ta ich srebrna kropka, ale z daleka nie widac, a z bliska tylko luby patrzy :)

Ponadto Luby ponaprawiał, i działa mi wiekszosc polskich liter oprócz c z kreską i e z haczykiem :D
Share This Post :
Tags :

8 komentarzy :

  1. Kojarzę ten mani.. Dla mnie prace Kasi też często gęsto stanowią inspiracje albo wzór do treningów..

    A Tobie bardzo ładnie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooooo XD Nie mam co wybaczać ;p Cieszę się, że mój blog się na coś przydaje ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. O WOW! Mega mi się podobają! (;

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny manicure, bardzo dziewczęcy. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale pięknie ci wyszło:) Podziwiam:) Oryginał również powalający:)
    M.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum