Autor: / 3 kwi 2012 / 6 Comments /

Makijaż na konkurs u Vexgirl

Za moim Walijskim oknem wiosna. Na blogu Vexgirl natomiast wiosenny konkurs. Uznałam, że nic nie zaszkodzi odkurzyć w końcu paletę.

Inspiracją był widok z mojego okna, którego nie dałam rady uchwycić, bo słońce było tak mocne, że zdjecia wychodziły białe. Za moim oknem jest górka. Zielona, z barankami. Zza górki wyłaniało się mocne słońce. Nad górką i słońcem było niesamowicie niebieskie niebo. Jutro postaram się Wam pokazać to, na co patrzę co dnia, gdy się budzę :) Dziś za to pokaże Wam makijaż, który na podstawie tegoż widoku zrobiłam.


Użyte kosmetyki:
podkład Miss Sporty
tusz to rzęs Max Factor
cienie: paleta 120 cieni
bronzer Rimmel
błyszczyk Coca cola pink
błyszczyk Coca cola red
kredka do brwi no name
biała kredka Rimmel
czarna kredka Rimmel
Share This Post :
Tags :

6 komentarzy :

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum