Autor: / 27 kwi 2012 / 23 Comments / ,

Project Rainbow : Zielony

Długo sie zastanawiałam co zrobi na tydzień znielony. Miał byc outfit początkowo, ale pogoda jest okropna. W zwiazku z brakiem słońca zdjecia oczu też były by do kitu. Postawiłam na pazury. 
 Baza to Barry M, na to top matujący Kinetics. Na serdecznych dodałam naklejki, tu zdjecie SPRZED pokrycia ich topem. Końce lekko odstają, bo naklejki sie odklejają jeśli ich nie zabezpieczymy.
Mimo wszystko chciałabym już pobawic sie w stempelkowanie. A tu kupa, trzeba czekac na płytki. Pocieszam sie, że bedzie ich 96 :D:D

Jeśli pogoda sie poprawi, to dodam też makijaż.

Przy okazji APEL 
Jeśli bierzecie udział w RP to prosze Was o linki do notek. Kilka osób mi je daje, za co bardzo im dziekuje! Niestety to tylko garstka, a przeczesywanie Waszych blogów jest czasochłonne. Niestety nie jestem w stanie tego co chwile sprawdzac, wiec od teraz aktualizowac bede w pierwszej kolejnosci osoby, które podrzucą mi linki (komentarz, mail, gg - cokolwiek). W drugiej - posty które zobacze w panelu nawigacyjnym bloggera (a tu psikus, bo nie wszystkie blogi mi odświeża). Myśle, że to sprawiedliwy deal, tym bardziej, że wkleic linka w komentarz to moment, a przeszukiwanie kilku blogów to kilka momentów. Kilka momentów to juz sporo. Mam nadzieje, że rozumiecie :)
Share This Post :
Tags : ,

23 komentarze :

  1. ładny :) Tylko ten wzorek według mnie nieco psuje :/ Ale tak to bardzo pozytywnie :)

    xoxo
    spooky-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie wyszło! Ja na naklejki czekam i mnie szlag trafia... Ale nvm :)
    Zaglądałam do listy zielonego tygodnia? Tylko mnie sie linki nie podświetlają? :(

    Aaaa i powiedz jakie pigmenty zamawiasz :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W zielonym tyg jest zaledwie kilka linków. W zakładkach mam jeszcze link do Gray, ale dodam jak nazbieram jeszcze ze 2-3. Co do pigmentów, to wybrałam sobie już 40 kolorów :D

      Usuń
    2. a no to poczekam na linki :)))
      aż 40? :D
      ładnie! ja w sumie jakoś tak uniwersalnie dobrałam te 24 kolory, że jakoś więcej mnie nie pociąga, niby jest ich tam wiele ale różnią się dosłownie niuansami... No i też przecież sporo kolorów mam w swojej kolekcji...
      będę szukać innych sprzedawców z innymi odcieniami - kameleonów mi się chce :D

      Usuń
  3. z tym wzorkiem wygląda to cudownie;)

    moja praca na RP http://bellakosmetyki.blogspot.com/2012/04/tydzien-czwarty-zielony.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Naklejka wygląda świetnie.

    Skoro prosisz:
    - żółte paznokcie
    http://made-up-world.blogspot.com/2012/04/project-rainbow-krotka-rozprawa-miedzy.html


    - zielone paznokcie
    http://made-up-world.blogspot.com/2012/04/rainbow-project-jacobs-kronung.html

    OdpowiedzUsuń
  5. zostalas odtagowana http://bogginka.blogspot.com/2012/04/11-question-tag.html

    OdpowiedzUsuń
  6. ŚWIETNY TEN KOLOREK ! <3 ; D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny ten lakier. (;

    Aż 96 płytek? To ja już widzę ten szał na Twoich paznokciach! ^^


    Moje zielone RP: http://amatorkaaa.blogspot.com/2012/04/38-green-rainbow-project-paznokcie.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sporo komuś oddam, bo po prostu trafiłam na okazje :)

      Usuń
  8. Bardzo ładny kolor, podoba mi się ta matowa zieleń morska :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy kolor :)
    A te naklejki są mega :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi sie podoba ten kolor i ladne naklejki.

    Yyy co to te plytki? Mnie oddaj! Za mniej niz funta do mnie wyslesz ;P albo golebiem, doleci :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Candy? Jakie Candy, kto candy? :P

    sluchaj, a te ladne kredki do oczu, to skad masz? ebay? bo mnie kusi! ;P

    ja sie chetnie wymienie albo cos kupie w zamian (mam problem z wymianami, bo ja wszystko kocham ;P wole cos nowego dac ;P).

    OdpowiedzUsuń
  12. kolor bomba i naklejki sie fajnie prezentuja :) przyznam sie bez bicia, ze chyba nigdy nie uzywalam - a powinnam :p

    pozdrawiam i zapraszam na makijazyki ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny wzorek na pazurkach:)
    M.

    OdpowiedzUsuń
  14. Przesyłam link do notki z akcji Rainbow Project (kolor zielony)
    http://kaatherinek.blogspot.com/2012/04/witajcie-dzisiaj-mam-dla-was-kolejny.html

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. O, fajny kolor :)

    Nawet nie wiedziałam, że coś uaktualniasz, jakoś mi umknęło ;P
    Do tej pory zmalowałam:

    http://bottle-of-happiness.blogspot.com/2012/04/projekt-rainbow-tydzien-czerwony.html

    http://bottle-of-happiness.blogspot.com/2012/04/projekt-rainbow-tydzien-pomaranczowy.html

    http://bottle-of-happiness.blogspot.com/2012/04/projekt-rainbow-tydzien-zoty.html

    OdpowiedzUsuń
  16. super z tą naklejką, ja nie mam żadnych naklejek, zawsze jak chcę kupić to wydają mi się drogie, bo są tylko na raz. Albo nie wiem gdzie szukać, bo z tańszymi jak 10zł jeszcze sie nie spotkałam.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum