Autor: / 18 kwi 2012 / 8 Comments / ,

Projekt Rainbow : Tydzień żółty

Robiąc makijaż na konkurs używałam żółtego cienia. Zdarza mi się robic zdjęcia krok po kroku, bo lubię sobie pooglądac jak coś się tworzy. Uznałam więc, że skoro był żółty, to do projektu jak znalazł! Miałam wcześniej przygotowane paznokcie i outfit, ale w takim razie będę miała trzy posty na ten temat ;)

Do makijażu użyłam standardowo palety. Na sucho
A tu mała wariacja :) Więcej zdjęc wrzuce, jak je jakoś ogarnę :)
Share This Post :
Tags : ,

8 komentarzy :

  1. Eh eh przy każdym kolejnym poście zastanawiam się kogo Ty mi przypominasz... I za cholerę nie mogę wpaść ;)
    P.S. Fajny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ciekawa kombinacja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A najbardziej podobają mi się kwiatki :D
    Kochana, ja już też zmalowałam na żółty tydzień, oblinkuj proszę: http://impresjeiekspresje.blogspot.com/2012/04/makijaz-89-rainbow-zoty-tydzien-zote.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądaj te kwiatki wiem, że nie na wyjście ale podobają mi sie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. słodkie te kwiatuszki. :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum