Autor: / 16 kwi 2012 / 26 Comments / ,

120 kolorów czyli jak zamknąć babę w łazience na tydzień

Wiele razy pytałyście mnie, jakich cieni używam przy wykonywaniu makijażu. Głownym narzedziem jest paleta z allegro. To 120 cieni za... 60 zł?
Paleta ma w sobie dwa wkłady po 60 cieni. Perłowe, matowe, jakie tylko chcecie.





Malowanie nimi na sucho daje całkiem niezły efekt, ale na mokro... bajka! Jedyna wada palety jest taka, że ciemnoróżowe cienie przy malowaniu na mokro odbarwiają skóre. A to nie jest fajne
 Przygotowałam kilka makijaży tymi cieniami, na sucho i na mokro. Które kolory chcecie zobaczyc jako pierwsze? :)
Share This Post :
Tags : ,

26 komentarzy :

  1. Te na mokro! (:

    Mam tę paletę cieni do powiek, jest nie samowita.. ale zawsze makijaże robię na sucho, z chęcią zobaczę jak wypadają na mokro robione ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. a powiedz mi jakiej wielkości są te cienie? 5 gr, 2gr??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cienie są wielkości 20gr/5 gr... mniej więcej..

      Wystarczające.. (; Moim zdaniem prędzej się popsują niż je całe zużyje ^^

      Usuń
  3. To te na mokro najpierw pokaż ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. PS. Dolinkuj proszę mój pomarańczowy makijaż do Rainbow ;) http://impresjeiekspresje.blogspot.com/2012/04/makijaz-85-rainbow-pomarancz.html
    Wiem, że to nie jest szczyt umiejętności, ale więcej z pomarańczem wymyśleć nie umiałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dołączam się do prośby z swoim ;) i przepraszam, za spam.
      http://mycolorfulsweets.blogspot.com/2012/04/projekt-rainbow-tydz-2-pomaranczowy.html

      Usuń
    2. Patrząc na tę paletę ma się ochotę powiedzieć, że wszystkie ^^ ale chyba żółcie, bo to najbardziej kapryśne cienie i różnie z ich pigmentacją oraz kryciem bywa.

      Usuń
    3. To ja też dospamuję http://thedark-side-of-light.blogspot.com/2012/04/projekt-tecza-tydzien-drugi.html

      A paletkę też mam i czasami jak patrzę na te wszystkie kolory to dopada mnie niemoc i nie mogę się zdecydować co wybrać ;)

      Usuń
    4. Dodam Wasze linki jutro, bo chce pozbierac wiecej :)

      Usuń
    5. Przy okazji, żółty też u mnie już gotowy ;)
      http://thedark-side-of-light.blogspot.com/2012/04/projekt-tecza-tydzien-trzeci-zoty.html

      Usuń
  5. chętnie zobaczę jakiś imprezowy makijaż do niebieskich oczy, najlepiej w ciemnych kolorach,
    może być z domieszką brązów i złota ;)!

    OdpowiedzUsuń
  6. Żółcie i czerwienie! To nadal mało spotykane kolory na powiekach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy blog! Dodaję do obserwowanych!

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna paletka :)) No i nie droga jak na tyle cieni :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja chcę zobaczyć makijaż najpierw w kolorkach neonowych, a potem pastelki mm ♥
    Dużo się naczytałam na temat tej paletki, ma boskie kolorki! :)
    Pozdrawiam. :>

    OdpowiedzUsuń
  10. Zielenie, beże, turkusy:) Świetna paletka;)
    M.

    OdpowiedzUsuń
  11. Na mokro:D chciałabym kupić taką paletę ale boje się że trafię na słabo napigmentowane

    OdpowiedzUsuń
  12. patrzę na tą paletę z przerażeniem... ile tu kolorów. Chętnie zobaczę makijaże z turkusami i niebieskimi :) i na mokro i na sucho

    OdpowiedzUsuń
  13. tydzień?? przy tej ilości kolorów to co najmniej na miesiąc ;p

    OdpowiedzUsuń
  14. chcemy jedne i drugie, żeby porównać kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  15. dorzucisz jeszcze to do tygodnia pomarańczowego:
    http://blogmoniszona.blogspot.com/2012/04/makijaz-na-pomaranczowy-tydzien.html
    i czerwonego:
    http://blogmoniszona.blogspot.com/2012/04/projekt-tecza-tydzien-czerwony-ciag.html
    i
    http://blogmoniszona.blogspot.com/2012/04/projekt-tecza-tydzien-czerwony.html

    OdpowiedzUsuń
  16. O kurcze niezła tęcza ! ;o

    OdpowiedzUsuń
  17. też się czaję na tę paletę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetna paleta. gdy widzę takie cudeńka, czasem żałuję, że nie używam cieni. :P

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum