Autor: / 23 kwi 2012 / 22 Comments / , ,

Mememe Goddess Rocks

Założe sie, że spora czesc z Was ma już dośc Mememe, meteorytów, i wszystkich postów o nich. Ja też miałam, do czasu aż ich nie kupiłam. Pisałam już o tym, ale powtórze, że nie kupiłabym ich za cene oryginalną. Mam je za połowe ceny, i w dalszym ciągu utrzymuje, że ich cena jest dla mnie zaporowa. Owszem, są świetne, ale ja jednak mam swoje limity.



 Kulki kupiłam nowe, opakowane w folie ochronną. 13f czyli 65zł, a 6f czyli 30 zł to różnica naprawde spora, bo dzieki zaoszczedzeniu 6f moge z czystym sumieniem poprosic lubego o Sleeka.
 Tu efekt na paluchach w słońcu:
 i w cieniu.
(po lewej złoto, po prawej miedź).

Polujecie na Mememe? Może macie?
Share This Post :
Tags : , ,

22 komentarze :

  1. Uo... jakie śmiechowe ;) dla mnie za złote, nie na mojego ryja :) ale ładnie wyglądają.. co do ceny, sama nie wiem.. wszelkiego rodzaju kulki są drogie..

    OdpowiedzUsuń
  2. jak tak możesz?? tylko smaka narobiłaś :(

    OdpowiedzUsuń
  3. ..i ja u siebie odpisałam lol :)

    OdpowiedzUsuń
  4. a swojego naciągnij na sleeka jak będzie promocja 3 za 2 ;p no wtedy nie będzie się opłacało tylko jedną rzecz wziąć. a teraz mają nowe rozświetlacze ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. musisz przyczaić promocję, bo co jakiś czas je robią i faktycznie możesz wybrać 3 produkty a zapłacisz za dwa. mam twojego komenta w mailu ale nie na blogu. znikający tusz?? ;p

      Usuń
  5. Za połowę ceny kupiłabym je :)
    Otagowałam Cię na moim blogu :)
    Będziesz miała czas to zajrzyj ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dla mnie sa to kamyki a nie kule :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mam, nie slyszalam nigdy o tym (dopoki nie trafilam tutaj).
    Co to w ogole jest? Do ciala? Do twarzy?

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne są <3 Chciałabym kupić, ale też jakoś taniej najchętniej :D ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej. Dzieki za odpowiedz!
    Wygladaja niesamowicie, ale chyba nie dalabym za nie tyle.

    I przepraszam za obrazki na blogu: myslalam, ze wylaczylam i ze anonimy moga pisac, a okazuje sie, ze wylaczylam owszem, ale na drugim blogu i nawet nie wiedzialam, ze to mam. Dzieki za uwage!
    Teraz probuje wstawic to fejsbukowe okienko i mi nie wychodzi, wiec na dzis sie chyba poddam.

    Pozdrawiam!

    Czy te kulki dluzej trzymaja, sa lepsze? Dlaczego to, a nie np bronzer? :>

    OdpowiedzUsuń
  10. Opakowanie i same kamienie wyglądają pięknie, ale nie wiem czy potrafiłabym stosować tak złoty kosmetyk ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Panno Dominiko, to ja czekam na recenzje tych kulek/kamieni, wygladaja bosko :)

    Ja licze, ze ogarnie tego bloga, idzie mi coraz lepiej... a ze mam uniwerek i prace w miedzy czasie, to mam nieduzo czasu :/

    poszukam tego fb.

    Co do mejkapu: ja tez jak nie musze to sie nie maluje, teraz zmylam makijaz i posmarowalam buzie olejkiem kokosowym- ma nawilzac, redukowac blizny, zmarszczki i inne cuda ;)

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja nie posiadam i pewnie nigdy nie będę bo cena trochę wysoka :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie-do komentowania i obserwowania :)

    OdpowiedzUsuń
  13. A gdzież to można zdobyć w takiej promocji?

    OdpowiedzUsuń
  14. One są aż tak "nadrobinkowane"?

    OdpowiedzUsuń
  15. nie używałam jeszcze kosmetyków tej marki, ale co rusz widzę jakąś nową opinię na blogspocie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię sobie na nie u kogoś na blogu popatrzeć. Jakoś mnie nie ciągnie do kupowania (na szczęście dla portfela) ;>

    OdpowiedzUsuń
  17. a gdzie są takie promocje 3 za 2??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na terenie UK w wiekszosci sklepów na dobrą sprawe :)

      Usuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum