Autor: / 29 kwi 2012 / 12 Comments /

TAG: 11 Questions

Taga dostałam od WalkingOnAir, Bogginki, thedarksideoflight oraz Beautiful Angel. Dla mnie bomba, bo ja tagi lubie :) Odpowiadanie na 44 pytania jest jednak cieżkie, szczególnie że na wiele już na blogu odpowiedziałam. Pozwoliłam sobie zatem wybra pytania z trzech zestawów na które odpowiedzi na blogu nie było :) Chyba nikt mnie nie zje?:)

Po przeczytaniu odpowiedzi na blogu osoby która Cię otagowała(który musisz zobaczyć) odpowiadasz na ten TAG
A więc do dzieła!!!

Zasady:
1. Każda oznaczona osoba musi odpowiedzieć na 11 pytań przyznanych im przez ich "Tagger" i odpowiedzieć na nie na swoim blogu
2. Następnie wybierasz 11 nowych osób do tagu i połącz je w swoim poście( tak jak na blogu (EyeGraffiti)
3. Utwórz 11 nowych pytań dla osób oznaczonych w TAGu i napisz je w swoim TAGowym poście
 4. Wymień w swoim poście osoby które otagowałaś !!! (i poinformuj ich na ich blogach - ten punkt ktoś zgubił)
5. Nie oznaczaj ponownie osób, które już są oznakowane.


1. Jakie cienie od powiek uważasz za najlepsze?
Każde. Z odpowiednią bazą. Uwielbiam te w formie pigmentu, ale nie jest to dla mnie zasada.

2. Jakich perfum używasz? Jaki zapach najbardziej ci odpowiada?
Zakochana po uszy jestem w Pradzie Candy. Uzywam jednak wszystkiego, co mi sie spodoba. Nie mam określonych typów, regularnie zmieniam zapachy coby sie nie znudzic. Aktualnie Ghost Deep Night i Lancome Tresor in Love. Zdecydowanie.

3. Jak uważasz jaki wiek jest najlepszy na założenie swojej rodziny?
25 max. Przynajmniej dla mnie. Niemniej przez "założenie rodziny" rozumiem ślub i potomstwo. Aktualnie jestem z partnerem dośc krótko, bo zaledwie 3 miesiące. Dośc cieżko w tym przypadku powiedziec, że to już "miłośc po grób", bo wiadomo, że nie tylko ode mnie to zależy. Chciałabym, chciała :)

4. Lubisz tatuaże? Masz jakieś? Co o nich sądzisz?
Mam 3, uwielbiam. Pierwszy to słowa "Keep your feet on the ground when your head is in the clouds". W przyszłości planuje go lekko przerobic, słowo head skreślic i niezgrabnym pismem napisac heart. Na to jednak przyjdzie czas. Zrobiłam go pod wpływem impulsu i ani troche go nie żałuje. Przypomina mi, że serce nie sługa, a głowa tym bardziej.
Słabo widac, wiec wyraźniejsze dodam jak zrobie :)
Drugi w kolejności jaki zrobiłam to maska na łopatce. Ma dla mnie wielkie znaczenie. Maska - jak widzicie na zdjeciu - ma zaszyte usta. Przez kilka lat pozowałam do zdjec (chcecie?), wcielałam sie w różne role. Niestety wiązało sie to z tym, że w wielu kwestiach byłam taką maską, która nie mogła wyrazic swojego zdania. Bolała mnie dośc mocno, ani przez moment nie żałowałam. Jest dla mnie bardzo ważna.
(góra: aktualna wersja, dół: pierwsza. Teraz kolory nie są tak ostre, wiec jak luby wróci to zrobi zdjecie i Wam pokaze :))
Tatuaż nr trzy to znak nieskończoności, który mam na prawym nadgarstku.
5. Jaki zawód byłby dla Ciebie wymarzony?
Związany z dziecmi. Dzieci są dla mnie ukojeniem, nawet jeśli drą sie w niebogłosy i rzucają nożami.

6. Najpiękniejsze miejsce w jakim byłaś?
Łódź nocą. W autobusie/tramwaju. Dziwne, że mało kto lubi Łódź. Wrocław, wyspa Słodowa nocą. Z resztą ja chyba każde miasto lubie właśnie w nocy. Zero aut, zero ludzi. Ja, miasto, cisza, szum drzew, hip hop na playerce. Na codzień ta muzyka u mnie nie płynie z głośników. Nocą - bardzo czesto. Szczególnie na Pietrynie (Łódź). 

7. Gdzie wybierasz się w wakacje?
Hahaha, Polska :D

8. Ulubiona piosenka?
Paramore - Brick by boring brick. Patrz pyt. 4 :)

9. Co w tobie podoba ci się najbardziej?
Oczy, nogi.

10. Czego nie lubisz w swoim wyglądzie?
Nos, biust i prawe ucho (lekko odstaje)

11.Czy zdazylo ci sie usnac bez zmycia makijazu?
Owszem. Rzadko, ale jednak. Szczególnie na początku studiowania, kiedy zaczeły sie imprezy i nie wiedziałam jak ogarnąc rzyganie (sorry for my french), rozbieranie sie, picie wody, mycie zebów i szukanie jedzenia równocześnie.

12.W jakim wieku powinny zaczac malowac sie dziewczeta, kobiety i dlaczego?
Wymalowana dwunastolatka (tu w UK jest ich masa) to dla mnie przesada. Gdzie są k$%^a rodzice, pytam sie? 16 i maskara? Spoko. Ogólnie makijaż ma urode podkreślac albo kryc mankamenty, wiec cieżko ocenic wiek. Są jednak dla mnie granice nie do przeskoczenia. 

13. 5 produktow kosmetycznych ktore musisz zdobyc?
Lakier z flejksami, jantar do włosów, szminka nude, szminka w odcieniu pomarańczy, idealny podkład :)

14.Czego zazdroscisz innym kobietom?

Niczego. Jeestem szcześliwa z tym co mam. Chyba, że ktoś w moim zasiegu ma buty z czerwoną podeszwą od pana L.

15.Czego najbardziej niecierpisz w komentarzach na blogach?Hej, wpadnij do mnie [link] buzkaale fajny blog, zapraszam do siebie
fajny blog, obserwujemy?
Wpadam do wiekszosci komentujących. I nie obserwuje za to, że ktos mnie obserwuje. Ja obserwowaniem wyróżniam sobie blogi, które lubie. 

16. Kosmetyk bez którego nie wyobrażasz sobie dnia.
Zdecydowanie perfumy. Bez zapachu ani rusz.

17. Jak spędzasz wolny czas?
Do niedawna cały czas śleczałam przed laptopem. Teraz biegam (maratończyk normalnie jestem :/), korzystam z pogody :)

18. Jesteś na bieżąco z modowymi nowościami?
Nie. Moda jest fajna dla ludzi bez wyobraźni, jak to ktoś powiedział. Ja nie do końca sie z tym zgadzam, bo czasami zerkam co tam modnego, i kupuje, ale zazwyczaj wybieram to, co mi pasuje, a nie to co wisi na tabloidach, w gazetach i wieszakach w sieciówkach.

19. Jakie seriale oglądasz?
Family Guy, American Dad, How I Meet Your Mother.

20. Ile zajmuje Ci poranne przygotowanie do wyjścia?
Tyle, ile zdjecie piżamy, ubranie sie, umycie zebów i zwiazanie włosów w kucyk. Jakies 12 minut. Jeśli sie maluje to od 20 do 40 :P



Kto nie miał - niech bierze :) Pytania, odpowiedzi, cokolwiek :)
Share This Post :
Tags :

12 komentarzy :

  1. Wow, super tag :)
    Podobaja mi sie Twoje tatuaze ;) dobrze, ze z lubym masz znak neiskonczonosci a nie Wasze imiona... znam takich, co maja wielkie imie PIOTR na lydce, a juz sa po rozwodzie :) piekne piekne

    Widze, ze obydwie jedziemy w to samo miejsce na wakacje ;D hahaha luksus, prawda? kto by pomyslal. ja nie moge sie doczekac ;)

    Tez chcialavbym jantara do wlosow. Szminke nude... chyba mam :) kilka? :D

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O jakim luksusie mowisz? :D
    I jak Ci sie podoba ten balsam z TBS?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Achhh, teraz rozumiem o jakim luksusie mowa- lol, silly me. Zrobilas odnosik do mojego postu i Polski :D loool

      A tak, u nas placi sie za wszystko. Czekam na podatki za powietrze ;D

      Nie wysusza Ci ust ten balsam? No i niby fajnie pachna, ale lepkie w cholere, a przy dluzszych paznokciach, balsam elegancko wpycha sie pod paznokcie. Fuj :P

      Usuń
    2. Moze jak Ty sprobuje pod szminke, ale boje sie, ze szminka zejdzie razem z tym paskudztwem XD

      Usuń
    3. Tak Mistrzu :) Podpieprzylam Ci pomysl z bizuteria w tle ;) zaraz zrobie odnosik na dole notatki i dam Ci kredyt za to :D

      Usuń
    4. For ju: http://www.fragrancedirect.co.uk

      Zamawialam od nich perfumy Boss'a meskie i damskie, wiec strona godna polecenia (i z polecenia kolezanki).
      Przyjemnei i tanio :> ogladam lakieri OPI- 30% off :)

      zerknij :>

      Usuń
  3. Super odpowiedzi. Piękne tatuaże. Ja może kiedyś zrobię. Myślę już kilka lat, tylko wybrać się nie mogę. Uwielbiam tutaj zaglądać. Świetnie piszesz. Każdego dnia patrzę czy pojawiło się coś nowego.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. tez uwielbiam tatuaże <3
    piszesz że 25 lat maksymalnie na założenia rodziny czyli maksymalnie do tego wieku chcesz już czy od ??:P ja mam na 23 lata niedługo będę w związku 4 lata i jakie kol wiek plany ślubne na bank po moim 25 ;) a dzieci najlepiej koło 30stki :P Ty chyba wcześniej bo z tego co piszesz rozumiem że uwielbiasz dzieci ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przeważnie rzeczy robionych pod wpływem impulsu nie żałuje się, a bardziej żałuje się te przemyślane :) Bardzo fajne tatuaże :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ladne tatuaze i ladne uzasadnienia ich :) dodaje Cie do ulubionych bo strasznie tu u Ciebie fajnie, zapraszam tez do siebie i zostania rowniez moja obserwatorka jesli Ci sie spodoba :) buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne odpowiedzi, tatuaże świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie masz tatuaże:)
    M.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum