Autor: / 7 kwi 2012 / 17 Comments / ,

Step by step żabki

Zostałam poproszona o step z żabowym mani, więc oto on.
Mani jest niesamowicie prosty, szybki i ciekawy, jeśli ktoś lubi taki styl. Ja tam mam sporo zabawy z tym. Najlepsze jest gonienie TŻa po domu z okrzykiem Uważaj! Żaby za Tobą! Na jego przestraszone Gdzie?! odpowiadam Tu! i pokazuję mu paznokcie ;) Enjoy!
Zdjęcie można powiększyć - wystaczy na nie kliknąć :)
 I użyte zabawki:

Co sądzicie na temat rechoczących paznokci? A może macie jakieś inne zwierzaki, które mogłyby zamieszkać na paznokciach? ;)
Share This Post :
Tags : ,

17 komentarzy :

  1. urocze są :)
    Słuchaj możesz mnie usunąć z tego projektu... niestety nie podołam :( już z pierwszym się spóźniam, a wiem, że nie o to chodziło :( Przykro mi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaa to w takim razie będę nadrabiać :D :))) nie usuwaj :P

      Usuń
  2. Nie sądziłam, że wykonanie tego wzorku jest takie proste. :) Bardzo fajny step by step, może kiedyś skorzystam, szkoda tylko, że nie mam pędzli do zdobienia. :) A poza tym w ostatnim czasie mam dłuższe pazurki, moje są dość wąskie, więc kiepsko by to wyglądało. Choć nie wiem jak długo wytrzymam z długimi paznokciami (przez dłuższy czas nosiłam krótkie), bo wciskają mi się często między klawisze w klawiaturze. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie wystarczy zwykły pędzelek, a może to ja szukam wymówki, żeby do tego wcale się nie zabrać. Na zdjęciach wszystko ładnie wygląda, gorzej samej wziąć się do roboty. :)
      Czekam na dalsze inspiracje i 'step by step-y'. :)

      Usuń
  3. Haha ! Przesłodkie !
    Chyba się skuszę, ale nie dziś.
    Naprawdę śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne żabcie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też myślałam, że jest to bardziej skomplikowane :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Proste i ciekawe :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Sympatycznie się paczą :D

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne, podobne jak króliczki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. tzn. nie z wyglądu, tylko ze sposobu malowania :D

    OdpowiedzUsuń
  10. U Ciebie to wygląda na dużo łatwiejsze ;) ja kiedys zrobiłam czarne kotki, ale z braku pędzelka użyłam wykałaczki i igły :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę wypróbować. Pozdrawiam imienniczkę.
    Życzę ci wesołych i pogodnych świąt. :) Obserwuję i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wygląda na prosty wzór i dlatego powinnam mu sprostać :)
    Rozejrzę się tylko za odpowiednio zielonym lakierem.

    OdpowiedzUsuń
  13. ojej, fajna ta zabawa w zwierzęce wzorki :) troszkę fantazji i może powstać coś bardzo ciekawego :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum