Autor: / 11 gru 2014 / 20 Comments / , , ,

W morzu małych niebieskich kwiatów

Tytułowe nawiązanie do Myslovitz nie jest przypadkowe. Mój nastrój ostatnio pozwala mi tylko na słuchanie Rojka i Roguckiego, więc teksty w głowie się kotłują mocno. Chyba powoli dociera do mnie, że tak miało być to najlepsze co mogła mi babcia zawsze w trudnych chwilach powtarzać. Musi być źle, żeby przyszło dobre, musi być smutno żeby lepiej docenić radość. Emocje, emocje, bez emocji umarliśmy proszę Państwa :) No ale pozytywnie miało być, więc pozytywnie pokazuję niebieskie morze z niedorobionymi waleniami i rozmazanymi kwiatkami. Ale mi się podoba, szczególnie że niebieskich paznokci dawno już nie miałam :)

Znowu stemplowałam płytką BPS, naprawdę zadziwia mnie ich jakość, i gdyby nie to że udało mi się je kupić podczas Seckilla to bym nawet nie wiedziała co mnie omija. Jeśli będziecie się wahać to pamiętajcie - tanie i dobre. Do MoYou nie można ich przyrównać, ale cenowo są na plusie i mają dużo świetnych wzorów do wyboru :)

Gdybyście chciały złożyć zamówienie w BPS to przypominam o możliwości skorzystania z 10% rabatu :) wystarczy użyć kodu PDG10
 
 Wykorzystane lakiery:
 Barry M Malibu
Venita top szybkoschnący

Follow on Bloglovin
Share This Post :
Tags : , , ,

20 komentarzy :

  1. Cudne! Tytuł posta idealnie je opisuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Paznokietki piękne jak zawsze ale co się stanęło ? :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Przeminka się włączyła, przeszło już :)

      Usuń
  3. właśnie zamówiłam sobie tą płyteczkę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. PRZEPIĘKNE! Już dawno mi się tak żaden stempel nie podobał, w ogóle kolorystycznie to dobrałaś genialnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. powiało latem ^.^ bardzo mi się podoba klimat tego zdobienia, aż chciałoby się znaleźć nad ciepłym morzem ;-)
    płytka świetna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja bym dużo oddała teraz za jakieś wakacje w ciepłych krajach xD

      Usuń
  6. Fajna, ciekawa ta płytka.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. hehe, jakie niespotykane kolory u Ciebe! piękne, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No i elegancko, kwiatowe wzory w zimowych kolorkach, jak najbardziej na tak, śliczne! :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum