Autor: / 25 gru 2014 / 15 Comments / , , , ,

Green lace

Grudzień ucieka mi tak szybko, że aż strach pomyśleć jak szybko przeleci kolejny rok :) Większość z Was pewnie spędza czas z rodziną, ja natomiast w tym czasie wyciszam się totalnie i skupiam na tym, na co nie miałam ostatnio czasu, czyli na blogu. Lubię to uczucie, dopiero teraz dostrzegam jak lubię to miejsce. To mani robiłam kilka tygodni temu i od razu chciałam je na bloga wrzucić a czasu zabrakło. Ulżyło mi teraz, bo w końcu jest. 

Ponownie użyłam tu do stemplowania płytki BPS z motywem koronki. Tło w rzeczywistości jest bardziej zielone, ale mój aparat koloru nie łapie tak jak powinien. Kciuki są bez stempli, więc nawet się nie męczyłam żeby je obfocić, bo światło do zdjęć ucieka mi tak szybko, że kilka razy mani poszły się kochać. Po dniu pracy nierzadko wyglądają gorzej niż mogłabym przypuszczać, więc nawet nie próbowałam ich ratować. Tu na szczęście zdążyłam :)
 
Gdybyście chciały złożyć zamówienie w BPS to przypominam o możliwości skorzystania z 10% rabatu :) wystarczy użyć kodu PDG10
 
 Wykorzystane lakiery:
 Barry M Cancun
Sinful Colors Snow Me White
Bell Bio 3in1

Follow on Bloglovin
Share This Post :
Tags : , , , ,

15 komentarzy :

  1. Ta płytka bardzo mi się podoba, chciałabym taką mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny odcień błękitu, śliczny

    OdpowiedzUsuń
  3. Wesołych Świąt Bożego Narodzenia oraz Szczęśliwego Nowego Roku ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor jest sliczny. Ja wlasnie mam turkus na pazurkach a na fotach jest niebieski...

    Bardzo fajne zdobienie ale chyba tych zlotych kulek za duzo?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak zawsze z niebieskim, fioletowym i zielonym. Nigdy mi dobrze kolor nie wychodzi :/

      Usuń
  5. Bardzo ładne zdobienie, podoba mi się ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. To jest to słynne mani, które się zgrało razem z moim całkiem przypadkiem :)
    Dzięki Tobie wiem jeszcze z jakim kolorem fajnie współgra ta koronka i ćwieki :D

    OdpowiedzUsuń
  7. boski Barry! i świetnie wygląda ze stemplem

    OdpowiedzUsuń
  8. lubię motyw koronki na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum