Autor: / 28 gru 2014 / 22 Comments / , , , , ,

FlowerPower~!

 Zimno, ciemno i ogólnie do pupy jest ostatnio. Praca pochłania mój czas i chociaż wszystkie nadgodziny biorę dobrowolnie to zawsze powtarzam sobie - Domi, przerwa! A potem pytają i ja sobie myślę, że wypłata będzie lepsza, że tyle rzeczy sobie kupię. I pracuję od rana do wieczora, a w piątki dociera do mnie jaki błąd popełniłam :D W ramach protestu dziś mani kwiatowe. I kolorowe, chociaż z szarością. Zimo.. wypierdzielaj. W podskokach.

 Mani było mocnym eksperymentem. Paznokcie pomalowałam na szaro bo się za tym kolorem stęskniłam po czym uznałam, że może jednak domaluję kwiatki. Wbrew pozorom całość nie wyszła smutno, miła odmiana dla oka. Wszystko malowałam sondą i cienkim pędzelkiem, więc nie ma tu żadnych skomplikowanych elementów i każda początkująca lakieromaniaczka dałaby sobie z tym radę :)

 Wykorzystane lakiery:
Barry M Chai
Models Own Peach Melba
Models Own Purple Glare
Barry M Rhossili
Colour Alike Cumel
Barry M Waikiki
Barry M Cardamon
Sally Hansen Insta-Dri

Follow on Bloglovin
Share This Post :
Tags : , , , , ,

22 komentarze :

  1. ale super! dawno mi się nic tak nie podobało :D a na Chai się czaję od jakiegoś czasu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) Mi Chai się wstępnie nie podobał, dopiero po czasie jakoś podszedł.

      Usuń
  2. Jak tu się wiosennie zrobiło ;-D

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam kwiatki na szarym tle!

    OdpowiedzUsuń
  4. Na dworze tyle śniegu, a u Ciebie tak wiosennie. Śliczne są :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To lubie! Piekne zywe kolory na pogonienie zimy ;)

    Swietne zdobienie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale kolorowo i wiosennie :D

    MSjournalistic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne te kwiatki, dla mnie to zmora je malować nigdy nie wychodzą :P

    OdpowiedzUsuń
  8. kwiatki super, tak wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum