Autor: / 8 gru 2014 / 21 Comments / , , , , , , ,

OPI tints

 Mała zmiana planów, dziś poczytacie o tintach. Wiem, że poniedziałek miał się zacząć konkursem, ale dalej mam niesmak po ostatnim - najpierw dwie osoby, które nie zgłosiły się po odbiór nagrody a potem pretensje że wygrał ktoś kto ma 7 postów na blogu i pewnie to blog rozdaniowy. Potem okazuje się, że jednak jest przekręt i wina spada na... no na mnie. W sumie fakt, nie posprawdzałam. Sprawę wyjaśnię jeszcze dziś.  Konkurs pewnie i tak w końcu na blogu się pojawi, ale póki co nie chce mi się w to bawić, tym bardziej że nie mam czasu na późniejsze latanie za zwycięzcą albo tłumaczenie dlaczego ktoś wygrał a ktoś inny nie.

Same tinty pojawiły się na rynku jakiś czas temu i zupełnie mi się nie podobały. Potem widziałam tutoriale z ich udziałem i powoli zaczynałam myśleć a co by było gdybym je miała. Pierwsze tinty zrobiłam sama, ale to nie było w 100% to czego chciałam. Używam ich ale mam inne kolory niż OPI, więc i tak w końcu uległam i w ramach prezentu urodzinowego zamówiłam je sobie i potem czekałam kilka dni aż w końcu dojdą. 

Największym plusem dla mnie jest bardzo rozmyty efekt przy mieszaniu kolorów na jasnym tle. Drugim plusem jest możliwość pokrycia nimi białych stempli co zmienia ich kolor i wygląda po prostu ciekawie. Znalazłam jeszcze jedno zastosowanie, ale nie miałam jeszcze czasu sprawdzić jak to będzie wyglądało. Wstępnie z zakupu jestem zadowolona, aczkolwiek nadal uważam że 50zł za 4 miniaturki to trochę dużo. Gdyby to były zwykłe lakiery OPI to bym się nie skusiła, bo miniaturki to ich słaba strona. Tu póki co narzekać nie mogę i oby tak zostało :)

Wykorzystane lakiery:
 Sinful Colors Snow Me White
Golden Rose Rich Color 35
OPI I can teal you like me
OPI Don't violet me down
OPI I'm never amberrassed
OPI Be magentale with me
MoYou London PRO XL 12
Sally Hansen Insta-Dri


Follow on Bloglovin
Share This Post :
Tags : , , , , , , ,

21 komentarzy :

  1. tinty dalej mi się marzą (jak wiele innych lakierów) właśnie dlatego, że świetnie wyglądają na bieli, pokryte stemplami :)
    współczuję takich akcji z rozdaniem...

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne! Nie widziałam jeszcze takich :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Co do rozdania teoche dziwnie wyszlo, no ale trudno nie da sie czasem wszystkiego ofarnac, a ze sa blogi typowo rozdaniowe tez wszyscy wiedza, wiec latwo sie naciac!

    Oby nastepnym razem sie udalo bez przygod!

    A co do tintow tez mnie interesuja ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu nie chodzi ob log rozdaniowy, bo w regulaminie nie było zakazu. Można było wygrać nawet nie posiadając bloga :) Tu chodzi o to, że jedna wypowiedź było kopiowana na kilku stronach i ciężko było dojść kto jest autorem :/

      Usuń
  4. Też jakoś tinty mnie nie przekonywały, szczególnie za taką cenę, ale u Ciebie wykonały świetną robotę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w końcu uległam, może się okazać, że się przydadzą jeszcze :)

      Usuń
  5. Ale się cudnie prezentują!!! :)
    A Ty kobitko moja nie denerwuj się,zaprzątaj sobie głowę lakierami a nie nieodpowiedzialnymi ludźmi :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Najlepiej robić swoje a ludzmi się nie przejmować / pazurki mi się podobaja ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. cudownie :D kojarzą mi się troszkę z wakacjami :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) ja nie mam chyba żadnych konkretnych skojarzeń tutaj :P

      Usuń
  8. I znów się zachwycam :) istne dzieło.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie się prezentują pod wzorami :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Te tinty to fajna sprawa, może kiedyś przy przypływie gotówki sobie sprawie, ale masz racje cena jest wysoka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cena nie powala. Próbowałam sama sobie zrobić ale nie do końca wyszły dobrze. No i w sumie patrzę na to, że to jest inwestycja w lakiery, które zazwyczaj dłuuuuuugo zużywam, więc nie boli tak bardzo :)

      Usuń
  11. świetnie zrobione, bardzo fajny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  12. no te tinty są pociągające aczkolwiek myślę o tym by zrobić sobie podróbę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sobie zrobiłam zieloną, bo mi tego koloru brakowało. Wstępnie miałam też resztę kolorów, tylko żółty mi nie wyszedł :/

      Usuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum