Autor: / 9 gru 2014 / 6 Comments / ,

Pigułka - Listopad 2014

 Mamy grudzień i mamy pigułkę z listopada. Jest małe opóźnienie, ale i tak wyszło mi to lepiej niż w październiku. Czas ucieka mi tak szybko że chwilami mnie to wręcz przeraża. No ale nie ma przedłużania, bo ktoś tu musi uciekać do pracy ;)

 Klasycznie zacznę od samego początku. Postów było 25, z czego nie wszystkie paznokciowe. Miesiąc zaczęłam od... rankingu moich ulubionych seriali :)

TOP10: Seriale na nudne wieczory
źródło: google grafika
Moyra Sand Effect 851 - 856






















Statystyk nie mam, bo ani czasu ani możliwości teraz nie mam żeby to sprawdzić. Wiem tylko, że doszło mi 6 obserwatorów, co niezmiernie mnie cieszy! :)


Follow on Bloglovin
Share This Post :
Tags : ,

6 komentarzy :

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum